Gå til innhold

Hvordan kan dere bo i Bergen/Oslo osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det koster jo en månedslønn å leie en toroms!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Vi bor 10 minutter fra bergen sentrum og betaler ca 11000 på leiligheten (eier, ca 80 m2). Skal man bo i sentrum må man fort ut med 8-10 000 for en 2/3-roms om man leier, og det koster flesk å kjøpe. Men kommer man seg litt utenfor sentrum, i "suburbsene", blir det fort mye billigere. Forrige leiligheten jeg leide lå ganske sentralt, også 10 min til sentrum og 5 min å gå til største kjøpesenteret i området, betalte da 5500. var 50 m2 og 1 soverom. nyoppusset. mulig jeg var heldig da.

Skrevet

Jeg bor omtrent midt i sentrum i en liten by, og betaler 6000 i mnd for 80 kvm. Utenfor sentrum får man fort en toroms for 3-4000. Blir nok trangt økonomisk hvis vi bestemmer oss for å flytte.

HI

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Oj, det var billig!

Vi var veldig heldig med leiligheten også, fikk den endel under takst og de er ganske billige.

Skal man ha enebolig i bergensområdet må man ut med 2,5-4 millioner, eller mer om man vil ha over 230-40 m2 med god plassering. Men jeg har liksom vent meg til prisene, og sparer så mye jeg klarer for at vi skal ha råd til enebolig snart...

Gjest Siklerotte
Skrevet

Forskjellige mennesker, forskjellige livssituasjoner. Fryktelig kompliserte greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...