Gå til innhold

Noen her som jobber som helsesekretær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen spørsmål :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja jobber ikke som det, men går på skole for å bli det hehe.vet ikke om jeg kan hjelpe deg da men...

Skrevet

Har jobbet som legesekretær i 5 år før jeg begynte på sykepleien..

Skrevet

jeg har lyst å bli det :o) hvor lang er utdannelsen for voksne? full tid.

vet du om det er lett å få jobb etterpå?

er det mye matte i utdanningen?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg brukte tilsammen 6 mnd, da tok jeg helseservicefag og helsesekretær. Fikk jobb dagen før siste eksamen... matte var det ikke noe av :)

Skrevet

ok. men er det ikke en viss lengde på utdanninga? feks 2 semestre eller noe sånt? er det vanskelig? er ikke kjempeflink med data egentlig...

er hjelpepleier...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke der jeg gikk. Tok vk1 på nki, og vk2 på skole (voksenopplæring). Der kan man velge lengden selv :)

Skrevet

ok. hmm, er svensk og utdannet i sverig. kjenner ikke til det norske skolesystemet og alle uttrykk. men hvor går jeg inn for å finne ut av når utd begynner, når søknadsfristen er osv. søknadspapirer. dette gjelder voksenopplæring.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Der hvor jeg gikk, begynte man når man selv ville. Veldig fleksibel ordning med andre ord. Jeg bor i Vestfold, så eneste jeg vet om er her. Du kan jo google, og søke på helsesekretærutdanning, og fylke du bor i?

Skrevet

du bør søke voksenopplæring ved en videregående skole. har du allmennfag trener du bare å ta studerettningsfagene. er 3årig. vg1,vg2 og vg3. Du har ingen eksamener. du for også autorisasjon

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ingen eksamener? gått på drømmeskolen du eller? :o)

Skrevet

hehe går vel det. men nei, ingen eksamener. det er andre regler for voksenopplæring. :)

tror det også har noe med etter kunnskapsløftet kom inn i bildet.

Skrevet

hi. bor du i oslo, ta kontakt med oslovo.no ved sinsen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet