Gå til innhold

Noen her som jobber som helsesekretær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen spørsmål :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja jobber ikke som det, men går på skole for å bli det hehe.vet ikke om jeg kan hjelpe deg da men...

Skrevet

Har jobbet som legesekretær i 5 år før jeg begynte på sykepleien..

Skrevet

jeg har lyst å bli det :o) hvor lang er utdannelsen for voksne? full tid.

vet du om det er lett å få jobb etterpå?

er det mye matte i utdanningen?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg brukte tilsammen 6 mnd, da tok jeg helseservicefag og helsesekretær. Fikk jobb dagen før siste eksamen... matte var det ikke noe av :)

Skrevet

ok. men er det ikke en viss lengde på utdanninga? feks 2 semestre eller noe sånt? er det vanskelig? er ikke kjempeflink med data egentlig...

er hjelpepleier...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke der jeg gikk. Tok vk1 på nki, og vk2 på skole (voksenopplæring). Der kan man velge lengden selv :)

Skrevet

ok. hmm, er svensk og utdannet i sverig. kjenner ikke til det norske skolesystemet og alle uttrykk. men hvor går jeg inn for å finne ut av når utd begynner, når søknadsfristen er osv. søknadspapirer. dette gjelder voksenopplæring.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Der hvor jeg gikk, begynte man når man selv ville. Veldig fleksibel ordning med andre ord. Jeg bor i Vestfold, så eneste jeg vet om er her. Du kan jo google, og søke på helsesekretærutdanning, og fylke du bor i?

Skrevet

du bør søke voksenopplæring ved en videregående skole. har du allmennfag trener du bare å ta studerettningsfagene. er 3årig. vg1,vg2 og vg3. Du har ingen eksamener. du for også autorisasjon

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ingen eksamener? gått på drømmeskolen du eller? :o)

Skrevet

hehe går vel det. men nei, ingen eksamener. det er andre regler for voksenopplæring. :)

tror det også har noe med etter kunnskapsløftet kom inn i bildet.

Skrevet

hi. bor du i oslo, ta kontakt med oslovo.no ved sinsen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hørte noe rykter om det nå, at det var noe nytt fra januar? At de skulle ha praktisk eksamen istedenfor? Litt sceary å utelate sånne ting da.. da kan jo "alle" få seg en utdannelse.. selv de som kanskje ikke er gode nok (har hatt endel av de i klassen altså, så mente ikke deg!! :o) )

Gjest Sekretøsa
Skrevet

.......... var jo voksenopplæring jeg gikk også da, sånn by the way :) Og jeg hadde eksamen... :o)

Skrevet

må ha forandret seg-.. går 2 året mitt.har ikke hatt en eksamen:D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jammen jeg var jo ferdig nå til jul!! Kjenner jeg føler meg snytt..... :P Hehe :)

Skrevet

merkelig. skal høre med læreren i morra. har du fått deg jobb innen det? ser at lønna er grusomt langt nede:(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har dere prøver da? Hvordan får de satt karakter?

Ja, fikk jobb 16.desember jeg... Lønna suger, men det gjør ikke noe, for det er fantastisk morro :o)

Skrevet

ja vi har endel prøver og prosjekter. må være tilstede. veldig viktig.

høres moro ut! kan jeg spørre hvor mye du tjener? trenger ikke å si det hvis du ikke vil:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

prosjekter og ja.. hehe, nei da er det nok litt anderledes lagt opp hos dere ja :o)

Går etter tariff, minstelønn der... 265 er det vel?

Skrevet

Jeeeg ooog er helsesekretær hehe ;) Men nå har du vel fått svar på spørsmålene dine :)

Skrevet

åja hm.. hørte det var 230. 000. sjooo:)

Skrevet

hehe, tja..... at det ikke er en visslengde på den?!

virker spennende da! trenger man veldig gode datakunskaper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...