Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hva betyr det at jeg ofte har kaotiske drømmer om at det blir slutt mellom meg og samboeren min og at han finner seg en ny med en gang? Betyr det kun at jeg er redd for å miste han? El betyr det at det kommer til å skje?
*SamSung* Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Dette er en motsetningsdrøm. Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. Er dine venner utro setter de deg høyt. Hvis du er utro har du dårlig samvittighet for noe. Og du drømmer ofte det du frykter mest
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 du er nok redd for å miste han, men det kommer ikke til å skje. ddrømmer du f.eks han er utro så vil han aldri være det. Har selv drømt typen fant seg en annen..og jeg er nok redd for å miste han..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Sprøtt.....det kan faktisk stemme!! Han er et helt spesielt funn, alle sier at han aldri kommer til å gjøre meg noe vondt, men vi har mistet hverandre i det siste......jobb og sønnen vår tar all vår tid, vi vet ikke helt hva vi skal finne på sammen når vi har litt fritid og vi småkrangler en del. Men det som er mest sprøtt er at eksen min sa at han ofte drømte det samme om meg......og jeg tenkte alltid at det vil jeg jo ikke være! Men fant ut etterhvert at han var utro mot meg titt og ofte..... HI:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå