M.O.S.H.I Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Lurer så på hva slags produkter dere kjøper til bading og stell jeg. Hvilket merke kjøper dere? Er jo så mange forskjellige slag på oljer og div....
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Tror jeg blir å velge Nautral denne gangen, men det kommer litt andre merker innimellom også Natusan vaskeservietter pga tilbud f.eks:)
Hera Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Kommer til å bruke Coop sitt merke, Änglamark. De er uten parfyme osv. Og det lille jeg kommer til å bruke av våtservietter, så kommer jeg til å bruke Coop x-tra sine.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Vaskekluter bruker jeg enten gaskluter kjøpt på sparkjøp, veldig myke og fine, eller slike engangskluter av papir kjøpt på apoteket. Holder meg unna våtservietter, synes de inneholder for mye rart, og jeg ville aldri brukt dem på meg selv, så derfor ikke på babyen heller. Jeg bruker badeolje og babyshampo fra Babyline, de har blitt kåret til best-i -test i tester av babyprodukter. Ellers bruker jeg minst mulig, rent vann er best! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå