*MariDuBedårer* Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hva spiste dere i går, og hva spiste dere i dag? Dette spiste jeg i går og i dag (husker ikke hva jeg spiste de andre dagene denne uken) I går: Frokost:2 grove skiver med gulost lunsj:Ei baguette med ost og skinke middag:Fiskegrateng, 2 poteter og to gulerøtter mellommåltid:en yoghurt og et eple kvelds: to grove skiver med leverpostei snacks: en vanlig stratos sjokolade Idag: frokost: to grove skiver med skinke og agurk lunsj: to grove skiver med gulost og skinke, og et eple middag: to koteletter, 2 poteter, to gulerøtter, surkål og pepper- saus mellommåltid: to never druer og et eple kvelds: to grove skiver med gulost og paprikaringer et glass smoothie Skriv gjerne flere dager, dersom dere husker:)
NoDoubt Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 I går: Frokost: 2 grove skiver med hvitost. Lunsj: En salat med kylling og pasta. Hadde en sjokolade på kvelden. Travel dag.... I dag: Frokost: 1 banan. Lunsj: 1 youghurt. Middag: 3 pizzastykker. Spiste litt små kjeks da jeg var på besøk etter middagen. Enda en travel dag....... Jeg er visst ikke en stor spiser selv om magen ser sånn ut...
NoDoubt Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Hadde forresten en lunsj til i dag: halv grov big-bite baguette med tex-mex og salat.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 i går: frokost: 1 grov brødskive med hvitost og paprika lunsj: klot melk ( 3 boller) middag: 2 kjøttkaker, 2 poteter kålstuing kvelds: 2 skiver brød med hvitost i dag: 2 skiver brød med hvitost med paprika lunsj: 3 skiver brød med hviost middag: 1 kjøttkake, 2 poteter kvelds: 1 vaffel med syltetøy og rømme kos. fruktnøtt:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå