2(3) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Har hatt alt fra billige Maybeline til dyrere Dior.... Syntes ikke forskjellene er store... Klar for noe nytt.
vildejenta Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 den mineral foundationen fra loreal syns jeg er bra!
zombie2be Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 sverger til Lancome sin teint de idole, 350 for ei flaske, utrolig lett å påføre, og jeg kjenner ikke at den er i trynet:) med riktig farge ser det bare bra ut;)
Mille** Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er fornøyd med clinique sin, den som heter superbalanced makeup. Koster 195,- på strawberrynet.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Den beste foundation jeg har hatt er fra Matis! Knallgod! Den er veldig dekkende, uten at man virker "sminket". kan fint ha den i dagslys for å si det sånn;) Får kjempefin hud av den. Fåes kjøpt i enkelte hudpleiesalonger og kanskje på nett, det har jeg ikke sjekket. Ellers er jeg veldig fornøyd med I.D, men husk å bruk en god kost for best resultat. Jeg har Kabukikosten, tett og fin kost, får et veldig fint og dekkende resultat. Kjøper billig I.D på e-bay:)
Tøysetipp Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Sverger til Kanebo på parfymelle. Litt dyrere men bedre resultat. Fondation'n får huden til å se "frisk" ut og pudderkremen er matt men veldig dekkende.
tante grusom master of law Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Prøv mineralfoundationen til I.D. Det er de beste jeg har brukt!
mamarama og lille banan Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 jeg sverger til i.d. bare minerals foundation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå