Gå til innhold

Flere augustmammaer på Grünerløkka?


♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei Nicknack...

 

Morsomt at vi har termin samme dag!! ;)

 

Er det din første?

 

Jeg har en sønn på 1 1/2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, morsomt! Egentlig litt rart hvis vi ikke er flere fra området her inne. Gleder meg til å tusle rundt på Grünerøka-turer i permisjonstiden.

Ja, dette er min første, så jeg har nattbordet fullt av relevant litteratur som jeg stormleser, er veldig spent og gleder jeg meg utrolig til ultralyd i begynnelsen av mars.

Er det kjekt å bo her med småbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Ja, det er fint å bo her på løkka med små barn. I permisjonstiden er det jo supert med godt utvalg av kafeer og den nye babykinoen. Når de blir større er feks Sofienbergparken flott. Så vi trives godt :)

 

Håper det dukker opp flere agustmammaer her på BIM, er jo mange babyer her i området og sikkert mange som er gravide...

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Si ifra hvis dere har lyst til å ta et Grünerløkka-treff en dag! Kjenner ikke andre gravide i området, så hadde vært hyggelig med noen trille-venner til høsten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempekoselig med et Grünerløkka-treff!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvilket godt initiativ :) Grünerløkka mage her også, med termin 25. august. Vår første og det blir en gutt - gleder meg veldig! Er absolutt med på et grünerløkka treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

 

Jeg har termin 18 Auguts og bor også på Grunerløkka. Hadde jo vært kjempe kjekt å ha hatt noen å trille med til høsten!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La inn forslag om å møtes imorgen over (forsvant litt imellom andre meldinger). Kanskje vi skulle si i slutten av mai isteden slik at folk har tid til å få det med seg? Hva med 26.mai kl 17 på en kafé i området? Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. Men gjerne før kl.17:00 (da er det jo så masse folk ute spesielt om været er bra). Fru Hagen er bra, men er jo litt lite med plass der synes jeg. Hva med Villa Paradiso?

 

Jeg er sykemeldt, så når som helst etter 12 passer for meg.

 

Flere som er sykemeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg kan og vil gjerne møtes 26. mai, men jobber fullt så det må nok bli etter jobbtid for min del... Synes forøvrig Sydøst er et strålende forslag dersom det blir sol og fint vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i full jobb jeg også, så etter 16 passer best for meg. Om det blir Villa Paradiso eller SydØst spiller ingen rolle. Så hva skal vi si??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss møtes kl 17 ved porten på Südøst, og hvis det regner så går vi heller i samla flokk opp til fru Hagen. Gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å møtes kl.16:00 utenfor SudØst 26.mai?

 

Skal på generalforsamling samme dag, så om det blir kl.17:00 rekker jeg ikke møtet, så da får jeg heller bli med neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kan ikke før kl 17, dessverre men andre må jo bare møtes før om de vil. Vi som kan kl 17 kan jo møtes ved tid og sted som planlagt. Sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...