Gjest Dina:-) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hadde faktisk håpet at jeg slapp unna denne måneden siden alle el-tester var positive helt til idag, ogsiden jeg vet når jeg hadde el.. men neida.. der kom den jævla møkkamensen :-(((
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Oh yes, møkkamensen!!! Føler med deg...
Gjest Dina:-) Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 jeg hater det jeg hater det jeg hater det og det er så jævlig dårlig gjort at man må vente så for¤%#¤%# mye jeg mener jeg har sex rundt eggløsning jeg er glad i mannen min jeg lever sunt jeg er en god mor for datteren min og jeg blir syk når jeg ser babyer og jeg blir redd fordi jeg er redd det aldri går igjen også får man et lite håp også kommer JÆVLA MENSEN ASS :DFERT%%¤##¤#¤ @@@@@@@@@@@@@@@@@
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Neeeei:´-( Så dårlig gjort!! Jeg var 2 dager over ikm og begynte også å håpe, men så fikk jeg tr i går. ÅÅÅÅ!!!!!! Men det blir vår tur snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå