Gå til innhold

Avstemming ang. vognvalg. Håper mange kan svare :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere valgt:

Emmaljunga

Brio

Simo

???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Har nesten akkurat samme vogner på listen min som deg, bare at jeg har Teutonia i stede for Simo fordi jeg vil ha en vogn med to svingbare hjul foran (synes de er mye bedre å trille).

Foreløpig heller jeg mest mot Teutonia eller Emmaljunga, men har hørt mye negativt om emmuljunga også, virker som det er en hat-elsk vogn, altså enten hater man den eller så elsker man den.

Skrevet

Er veldig fornøyd med Emmaljunga. Skal bruke vår for 3. gang.

Skrevet

Har Simo vogn, og jeg "elsker" vogna mi. Skal bruke den for 2. gang.

Har vært dagmamma i 8 år, og har hatt dagbarn som har hatt Brio vogn. Den vogna likte jeg ikke. Den var mye lavere enn Simo vogna, og syntes ikke den var så god å trille. Syntes også den var spinklere i konstruksjonen, om du skjønner.

Emmaljunga kjenner jeg ikke til, mer enn at jeg har prøve trillet den i butikken:0)

Skrevet

Simo har vertfall vi valgt:)

Skrevet

Hadde ei simo duo vogn til datteren min men synes den ble litt stor og tung. Grei å trille, men tung å løfte inn og ut av bil. denne gangen har jeg valgt teutonia. :) Mye mye lettere og ikke fullt så stor.

Skrevet

Simo her også:) Duo....

Skal bruke den til 2.mann nå, og den er fortsatt like pen... Er superfornøyd... Det som er så fint er at det er utrolig god plass i dypvogna, ikke noe problem med både lammullspose og dyne....

Har sett flere vogner nå, er så utrolig små... det er kanskje noe å tenke på for de som har vinterbarn....

Skrevet

Vi valget simo kombi når vi gikk vår gutt i 08. Angret litt siden det er en stor og tung vogn. Så derfor kjøpte jeg en praktisk 3 hjuling når han va 7 måneder. Elsker den 3 hjulingen. MEN når gutten var 1 år begynnte han i barnehagen og siden han bare er 1 år så sover han fremdeles en del på dagen. Og da viste det seg at den 3 hjulingen var udugelig som sovevogn, spesiellt ute siden den er så åpen pluss at vogna er mye minde enn simoen, sønnen min liker og beve seg selv om han sover... Så jammen godt at jeg ikke solgte simoen for den er tross alt en fantastisk sovevogn nettopp fordet at den er så stor og romslig at gutten min har god plass og bevege seg på.

Bare en liten tanke HVIS dere har planer om å ha barn i barnehage...

Skrevet

Ville valgt Teutonia, disse er mye lettere enn Simo. Husk man skal ta vognen inn og ut av bilen osv..

Skrevet

Greit å legge litt vekt på vekta ja! Men jeg brukte SIMO første gang og den varer jo lenge=)

brukte 3--hjuling når han ble 10mnd..

Til nr to har jeg brukt bare 3-hjulingen, men den er litt mere vinglete. Og plassen er ikke den samme som i en noe større vogn som eks SIMO/Emmaljunga osv..

Om det blir en nr 3 her snart så vurderer jeg å kjøpe Emmaljunga=)

Skrevet

Simo bagvogn er min favoritt de første 5-6 mnd, stor og god plass til babyen :) Men til sportsvogn er teutonia mitt klare førstevalg. Lett å ta inn og ut av bilen, kjempegod å kjøre, og (det viktigste) ungene har storkost seg oppi vogna.

Skrevet

Av de har jeg bare erfaring med Simo, så da hadde det blitt mitt valg. Selv om Teutonia har vunnet på hjemmefronten (ser flere prøver å pushe på deg Teutonia og jeg er ikke noe bedre merker jeg, hehe).

Skrevet

Brio lav?? Teutonia er da hvertfall den laveste, for meg som er 1.75 så hadde jeg fått problemer med ryggen med teutonia... Har en brio kombi og den er vi kjempefornøyd med. Den er litt tung ift å dra med seg på butikken, men ikke verre enn at jeg gjorde det de 8 mnd jeg var hjemme med baby. Når han ble et år kjøpte vi en trille i tillegg. Skal bruke brio-vogna til nestemann også.

Skrevet

Emmaljunga anbefales på det sterkeste.... Angrer ikkje på at eg kjøpte den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...