Franz Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Er dette en plass dere vil anbefale? leser så mye forskjellig,men smaken er vel som baken
mamma`n te Kaja Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Stranda der er kjempe bra! Fin sand og leke i.. mange barnevennlige restauranter var det også der! det jeg ikke likte var at det var mye trafikk der.. vi måtte krysse gata for å komme på stranda, og det kjørte masse biler der hele tida, og de kjørte ikke akkuart sakte.. Har likt meg bedre andre steder i Hellas egentlig, men var ikke så ille da
ape Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 syns det kanskje var litt kjedelig der, men veeeeldig koselig. Vi kunne fint ta bussen til Chania hvis vi ville se noe annet..Det er så koselig på kreta.Ingen masete selgere, ingen masete restaurant personalet og det er en fantastisk atmosfære. Jeg vil til Hellas/Kreta til sommeren;)
miapia Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Rolig sted med fin, barnevennlig strand. Kjedilig og mye trafikk om du bor på "feil" side av veien... Var ikke misfornøyd, men jeg drar nok ikke tilbake.
Mazza** Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Hadde ikke dratt dit med barn hvertfall...de kjører styggfort der, hovedveien går jo gjennom stedet. Stranden er fin, men ikke bedre enn andre steder i Hellas. Også syns jeg det var lite å ta seg til der... Jeg skjønner liksom ikke helt hva som er greia med Kreta jeg da....likte faktisk Rhodos bedre...eller Mallorca!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå