Gummelillan Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 De siste ukene har virkelig ikke vært hennes. Det startet forrige mandag med at hun kom hjem fra skolen og hadde øredobben inne i øreflippen. Hadde vært på helgebesøk hos pappaen da hun oppdaget at den ene dobben hadde havnet inne i øreflippen på mystisk vis. Og da fant pappaen ut at den kunne mamma ordne opp med til uken.. Problemet var jo bare at slike nye hull har en tendens til å gro, så da vi prøvde å få den ut satt den bom fast. Dro på legevakten og ble sittende en hel kveld for slike kosmetiske kriser har tydeligvis lav prioritet og de mente at dette kunne en vanlig lege lett ha ordnet opp i. Jeg holdt imidlertid på mitt og mente at det måtte sterkere skyts til og gjett om jeg fikk rett. Det hele endte opp på kirurgisk avdeling midt på natten, men vival i en stakkars liten kropp og hauger med bedøvelse i det de skjærer den ut... Vel tirsdagen ble brukt til å sove ut og forberede seg på å gå med øret bandasjert på skolen neste dag. Var på skolen onsdag og halve torsdag og så ringte læreren... Da hadde en vel heftig lek med de store guttene endt opp med fall, blå og oppskrubbet nese og knekt fortann!!! Resten av dagen ble tilbragt på tannlegevakten.... Hun gråt da hun så seg i speilet dagen etter før skolen, for dette begynte da å bli litt vel mye... Og jeg lot meg overtale til at hun kunne f¨å bli med venninnen på hytta i helgen i stedet for vår hytte. Hun dro glad og fornøyd avgårde, men lørdag fikk vi telefon. Da hadde hun fått omgangssyke og etterhvert også smittet venninnen ;-) Festlig... Så det ble fridag på oss også på mandag.. Men de siste dagene har gått bra og nå begynner hun å se helt seg selv ut igjen også. I kveld har hun dratt på nytt helgebesøk til pappa og mammaen sitter litt bekymret tilbake. Synes det har vært så mye i det siste. Vet jo at det ikke er noe alvorlig og at vi jo er superheldige som aldri har opplevd større bekymringer her i livet. Men som den myrsnipa jeg er synes jeg jo at det er helt grusomt at den lille, vakre frøkna mi skal oppleve så mye som er leit i hennes lille verden. Ja, ja. Får vel tro at hun har fått dosen sin for en stund og at vi greier oss fra hverandre denne gangen også ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Neimen kjære lille jenta di da! Så mange uhell på kort tid. Og så voldsomt med operasjon, knekt fortann og greier!!! Ikke rart du blir bekymret....det hadde vi vel blitt alle sammen! Håper virkelig at hun har brukt opp ulykkeskvoten sin nå og at uhellene ikke står i kø og venter på vakre jenta di. Ikke greit å være ung dame og få hele utseende snudd opp ned heller da! Bare å tenke seg selv hvor festlig det hadde føltes med knekte tenner og opererte øreflipper, i tillegg til skrubbsår på nesa og omgangssyken.....uff stakkars henne!!! Og jeg forstår at du blir litt ekstra bekymret når det er helgebesøk ja....
♥Snulder Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Stakkars jenta da:=( Huff og huff! Tydelig at en ulykke sjelden kommer alene.... men nå får man bare tro at hun har gjort unna med uhell for en laaaang periode fremover!!
Superlis Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Stakkars dere, har jammen vært nok nå!! Fikk helt vondt av jenten, kan bare fårestille meg hvordan min jente hadde tatt det........
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Stakkars lita da.Huff for noen dager hun har hatt. Håper hun har brukt opp ulykkeskvota si nå.
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Den jenta har hatt sin del av uflaks nå, det må nå være helt sikkert.Håper det fra nå av bare går oppover og ingen flere ulykker kommer rekende på ei fjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå