Snuppisa Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 være et symptom? Fra i dag morges har magen min plutselig blitt større, litt som den var i mitt forrige svangerskap egentlig. Jeg kan bare ikke huske om den ble sånn før IKM da, eller om det var like etter. Jeg pleier ikke få oppblåst mage før TR. Jeg har IKM på tirsdag. Kan dette være et symptom, eller er det for tidlig å få oppblåst mage pga graviditet så tidlig?
gullemitt09 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Oppblåst mage hadde jeg selv sist jeg var gravid... Tok det opp med legen etter jeg fant ut jeg var gravid, og han sa det var ganske vanlig... Men det kan jo selvsagt være ting du har spist, stress o.l... Uansett, lykke til... =)
makkapakka med spire Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har også veldig oppblåst mage, har ikm på søn eller man. Håper at dette er et symptom, men tror også at det kan være symptom på tr. Jeg har også begynt å gå på do en gang i løpet av natten, dette var også et symptom jeg hadde sist gang jeg var gravid... så håper håper... Har du prøvd lenge?
Snuppisa Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 Krysser fingrene for oss! Dette er 2. PP etter MA. Ble gravid på 2. PP, som endte i MA i oktober. Første gang jeg ble gravid var det uten å prøve... Siste PP hadde jeg så mange symptomer at jeg var sikker på at jeg var gravid, men det var nok bare sterke PMS-symptomer. Jeg pleier ikke ha dette i det hele tatt, men kroppen har nok vært litt i ulage hormonelt etter MA'en. Denne gangen har jeg derimot svært lite symptomer, har først merket de siste dagene at jeg er veldig tørst og nå føler jeg at jeg begynner å brygge på noe (varm og kald om hverandre, slapp og trøtt). Og begge deler var de første symptomene jeg fikk de to andre gangene jeg var gravid. Men jeg tør ikke tro at jeg er gravid, kommer til å bli så skuffa hvis/når TR kommer. Hva med deg, har du prøvd lenge? Mange symptomer?
makkapakka med spire Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 dette er 4pp, men de to forrige pp var sambo offshore, så er egentlig 2pp. Med nr 1 ble jeg også gravid i 4pp. Jeg føler jeg hele tiden leter etter symptomer, men at jeg må på do om nettene kan jo ikke vær innbildning:O) hehe. Er ellers litt trøtt/slapp i kroppen. Som du også sier så føler jeg at jeg brygger på noe. Ellers er det lite. Litt hodeverk og litt murringer. Er skikkelig spent på om det har klaffet denne mnd. Blir kjempe nedtur om tr kommer kjenner jeg:O( Håper det klaffer for oss begge:O)
Snuppisa Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 Vi får håpe det ikke er influensaen som er på vei til oss begge;-) Krysser fingrene for at dette er lykke-PP'en for oss begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå