Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Kan man få legeerklæring til å komme inn på studie? Har diverse grunner. Eller om man er på attføring? Kan man få hjelp til å komme inn på studie ? Har generell studiekomptense, men er vel 2 poegn fra grensa karaktermessig. Snittet er nesten 50 men har 48.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Hordan er det med overføring fra et studiested til et annet pga medisinske forhold?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Overflytting eller på studie i utgangspunktet? Hvordan søker man på det?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Om du er på attføring eller ikke har ikke noe å si. Men du kan søke på særskilt grunnlag, da er søknadsfristen 1 februar tror jeg. Hør med skolen eller samordna opptak om hva slags dokumentasjon osv du trenger.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Takk for fort svar! Er ikke på attføring enda, men kan muligens få det innvilget men vi klarer nok ikke å få ting til å gå rundt om jeg går på attføring siden jeg får så lite utbetalt. Vet ikke sum enda, så ser på andre alternativer. Som å studere med støtte via lånekassen. Ønsker også flere barn om ikke altfor lenge så attføring gir ingen rett til foreldrepenger. Men takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå