Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er så vanvittig sliten nå... Holder på å separere meg fra min mann og far til min sønn. Vi har en del problemer som vi prøver å få gjort noe med, eller jeg trudde det helt til han løp til familien sin for sympati og hjelp. Han er snart 40 år og klarer ikke og ordne opp i våre problemer uten hjelp fra mamman, tanta og onkelen... Så nå når vi skulle dele tingene så lot jeg han stå for delinga for nå orker jeg ikke mer fra familien hans, men trur du det hjalp?? Nei, de klikka fullstendig og jeg som alltid fikk skylda for det å... Jeg blir sett på som det store stygge ulven fordi jeg gikk ifra han. Familien hans vet utmerket godt hvorfor jeg ikke orka mer og tok ut seprasjon og enda så er det min skyld at han har det vanskelig nå. 4 ganger tok jeg han på fersken me å sende nakenbilder av seg selv og motta bilder og planlegge og møte dem mens jeg var gravid, men prøvde å fikse problemene pga ungen. Og nå på fredag som var så tok jeg han på fersken i å stjele penger av meg og mora hans unnskyldte det han gjorde me at han hadde det så vanskelig og visste hverken inn eller ut på livet sitt nå. Hørt noe så dumt noen gang??? De tenker ikke på at når de holder på sånn så går det ut over sønnen vår for jeg og BF begynner jo å krangle pga dem. Han er jo ikke noe bedre han da. Han kommer hit for å ha samvær me sønnen, kun for å prøve å få meg tilbake og det har han faktisk sagt. Jeg får så vondt av sønnen vår for han fortjener ikke dette... Han og familien truer med advokat og når jeg sier kom igjen så kommer han og de me en masse unnskyldninger... De trur de kan overkjøre meg fullstendig for å få meg til å knekke, men jeg er mye sterkere enn de trur. Jeg blir så frustrert at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre snart...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg syntes du er tøff... Og du sier selv at du er mye sterkere enn de tror. Hold på den du, da kommer du langt. Men du bør kanskje sette ned foten til de og si at nok er nok, og hjelper ikke det kan jo du gå til politi og fortelle om de trusslene de kommer med.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Jeg prøver å sette ned foten nå, men er ikke lett det må jeg innrømme... Men har sagt til BF nå at mora hans ikke er velkommen her og me det så får hun ikke sett barnebarnet sitt... Hun må skjønne at nok er nok og det får konekvenser når hun fortsetter og bare dure på som hun gjør... Hun klikka da å og sa at jeg var egoistisk og tenkte kun på meg selv siden jeg holdt familien borte fra han osv... Men vil ikke ha ei som er så falsk og bryr seg kun om seg selv og sin familie og prøver og overkjøre meg inn i mitt hus... Gir meg ikke så lett og jeg har advokaten min i ryggen vis det blir verre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå