ønskersmått Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 idag til morgenen tok jeg en billigtest som viste en svak positiv strek, er på 2 eller 4 dag på overtid og har masse symptomer, så jeg er veldig håpefull... men jeg tør ikke slippe jubelen løs før jeg vet om det regnes som en fullverdig positiv test.... tenkte uansett jeg skulle ta en ny imorgen, og hvis den ikke er bedre forsøke å få tatt en blodprøve hos legen! håper noen tar seg tid til å svare:)
gullemitt09 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Alle sier at en strek er en strek.... ;o) Selv testa jeg svakt positivt 10dager over ikm, så mest sannsynlig er du nok gravid =) Men hadde testa i morgen også, evt fått tatt en blodprøve hos legen =) Da er du jaffal sikker.... Lykke til... Håper det er en sprellende spire inni der =)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 strek e strek! Stoffene i graviditetstestene ska teknisk sett ikkje kunne reagere uten hcg..så... strek e strek! Men alltid greiest å vær heeeilt sikker!! Lykke te!!
Gjest Dina:-) Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Hmm, skal vi se, hvis du ser på bruksanvisningen, så står det: "At streken er svak har ingenting å si, du er likevel gravid"
bekks Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 du er sikkert gravid. på vår andremann testet jeg en veldig, veldig svak strek. og for snart to år siden kom nurk nr. 2:-) Et forsiktig grattis!! Hvilke symptomer har du hatt?
ønskersmått Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 takk for svar:) Jeg har veldig ømme bryster også virker de litt større, stikk under ribbeinet på høyre side, også krampeaktig helt nederst i magen hvis jeg reiser meg litt raskt, har også vært utrolig sulten de siste to ukene;)
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Jeg tar sjansen på å gratulere:-)
lovelyme Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Hei. Tok test igår som var svak, men positiv.. ble jo veldig glad. Idag tok jeg en ny test.. og hadde vel kansje store forhåpninger til at den skulle være mye sterkere, men det var den ikke.. var ganske svak.. men det var et positivt tegn der. Samboeren bekrefta det.. uff, skjønner ikk ehvorfor jeg egentlig er skuffa.. et positivt tegn er jo et positivt tegn ikke sant?
ønskersmått Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2009 jeg tok en test til igår kveld, men den var negativ (hadde drukket litt mye rett før) tok også en ny test i dag morges, men jeg syns egentlig ikke at den var noe tydeligere enn i går... lurer på å reise ned på apoteket å kjøpe meg en CB test med GRAVID/IKKE GRAVID skrift, det eneste jeg er litt redd for da er at det vil slå ut som IKKE GRAVID hvis det er for lite hcg i kroppen, har så lite lyst til å bli skuffa hvis jeg ikke må noen som har erfaring med forskjell på CB test og billig test?
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #10 Skrevet 23. januar 2009 Gratulerer så mye og lykke til videre fremover :0)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 23. januar 2009 #11 Skrevet 23. januar 2009 Jeg fikk svakt positiv billigtest og cb et par dager før forventet mens. Tok tester de neste 4 dagene også, men de ble ikke sterkere. Noen dager senere kom mensen. Dette var nok en kjemisk graviditet.
lovelyme Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 hm.. kjemisk graviditet? det har jeg aldri hørt om. Jeg var iallefall heldig.. har hatt to dager med svake positive tester, og idag var den KLAR Og tydelig!
ønskersmått Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer lovelyme:) hva slags test brukte du da? idag har jeg en litt klarer billigtest, men kjøper CB idag, rakk ikke apoteket i går;) har fått to symptomer til, svimmel og kløe i underlivet! føler virkelig at det har klaffet denne måneden:)
lovelyme Skrevet 24. januar 2009 #14 Skrevet 24. januar 2009 Hei. Alle testen har vært clearblue.. ha rbestilt en digital også. ble litt skuffa når de to andre var svake så bestilte en digital i frustrasjon her.. så skal jo ta den også etterhvert. tok tilogmed bilde av testen idag,, ha rmåttet se på bildet flere ganger for å bekrefte ovenfor meg selv at den er positiv!!..
ønskersmått Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 25. januar 2009 I dag tok jeg CB digitaltest, og da lyste det mot meg GRAVID:):) endelig slipper jeg å tyde streker.... jeg er SÅSÅSÅ glad:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå