☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 hei;-) jeg har vært på ul og alt var i skjønneste orden;-) gleder meg til formen blir bedre, og jeg kommer inn hit;-) hvordan går det med deg?
birma og tredjemann Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hei Gratulerer med frisk baby :-) Utrolig deilig å få en sånn bekreftelse etter en MA/SA. Hvor langt er du på vei nå? Cirka åtte-ni uker om jeg husker riktig? Jeg har ikke vært på noen flere ultralyder enn den jeg hadde i uke 9, men tror at alt er bra denne gangen. Jeg er nå begynt på min 14.uke. Var ganske kvalm og uggen fram til for en uke siden, men nå har det sluppet taket. Nå er det derimot korsryggen/halebeinet som plager meg mer. Men, jeg er egentlig glad for alle symptomer jeg kan få...tar det som et godt tegn på at alt er som det skal :-) Gleder meg selvfølgelig masse til ultralyd nå. Er så spent på om det er en liten gutt eller jente inni der. Men må vel vente hvertfall tre-fire uker til jeg får time. Hvordan er formen din?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 heisan;-) jeg er kvalm og sliten...og svimmel innimellom...men tar det som et godt tegn jeg også;-) jeg er 9+1 idag... idag har faktisk matlysten vært ok..men hver gang jeg tror kvalmen har gitt seg, kommer den dagen etter;-0 ja, det blir vel en mnd nesten til ul på deg...spennende;-)har du noen følelse ang kjønn?
birma og tredjemann Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har ikke fått innkallelse ennå, men regner med at det blir i midten av februar eller noe sånt. Syns det er vanskelig å føle så mye på om det er det ene eller det andre. Sist gang helte jeg mest mot gutt (uten å være overbevist) og det viste seg å være riktig. Denne gangen trodde jeg litt på jente de første tre månedene siden jeg var kvalm (noe jeg ikke var sist gang), men nå har jo kvalmen gitt seg så nå er jeg usikker... Tror på en måte at det må være en gutt siden det er det å være guttemamma jeg kan :-) Ikke så veldig klart svar fra meg der altså.... Har du noen følelse? Hadde du det sist? Har dere fortalt om graviditeten til mange? Vi har sagt det til familie og noen venner, men det er liksom ikke helt offisielt ennå.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2009 jeg har sagt det til jobb, familie og nærmeste venner...mest fordi jeg har vært så uffattelig trøtt og etterhvert kvalm...de fleste visste om sa'en, og hadde nok luktet lunta uansett;-) hadde følelse på jente sist, og det ble det...før kvalmen kom var jeg denne gangen sikker på gutt...men vet ikke egentlig..er bare jenter ellers i familien, så det hadde vært greit med litt gutter også;-) men det spiller ingen trille!!! (hørte at dersom man fryser mer på føttene enn vanlig er det gutt, og jeg har vært iskald på føttene siden ikm;-)) tror jeg skal på ul i midten av feb(ca uke 12) på a-hus...har ikke vært hos legen og søkt plass enda, så det kan bli litt forsinkelser, kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå