Gå til innhold

Ha med minsten på 16 mnd på vinterferie?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skal på vinterferie med mamma & co, men vurderer kanskje å skaffe barnevakt til minsten? Har han noe glede av å sitte inne i en kaffestue med min mamma i flere timer, evnt på en hytte, når vi er ute og står i bakken? Mamma skal ikke på ski, så ho kan jo se etter han, men han har jo et fantastisk dårlig humør om dagen, så jeg vil tro at så lenge vi er der, så blir det bare sutring...

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde IKKE reist fra mine unger på vinterferie... han vil jo ha glede av snøen han og vel? kan vel være med å ake og kose seg?

Skrevet

Jeg er av den oppfatning at man velger ferier som passer alle i familien, inkl barna. Om dere skal på ferie med foreldrene dine, så ser jeg ikke problemet med å ha med minstemann på 16 mnd. han kan vel leke ute? Leke inne? M¨å alle stå på ski samtidig? Han skal vel sove lit innimellom også ??

Jeg hadde hatt han med =)

Skrevet

Hvor lenge er det snakk om? Skal mann og andre barn være med?

Hvem skal evt være barnevakt?

Jeg hadde ikke dratt på vinterferie uten gutten min på 14 mnd, det er jo gøy å ake og man kan bytte på å passe han.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det blir evnt snakk om fra fre-søn, og det vil være søstra til gubben og mannen hennes som skal passe (som sønnen vår forguder, vel å merke)

"Problemet" er bare at tassen er så trassen...(haha) at han sutrer og griner for den minste ting, og da er ikke andre enn mamma eller pappa gode nok, så lenge han ser oss.. knotete forklart, men dog.

Vi skal på tur med mamma, hennes samboer og hans sønn på 9 år.. han har diverse diagnoser, så litt intenst blir det jo uansett. Jenta mi på 4 skal seff være med. Hun krever forøvrig nok hun også..

Skrevet

Vinterferie assosierer mange med 1 uke, men siden det bare er en helg ville jeg latt han være hos tante og onkel, sikkert en vinn-vinn situasjon. God tur :-)

Skrevet

Hadde dratt uten hvis det bare er helg.Uke hadde jeg tatt han med;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Herregud, ja det burde jeg jo skrevet! :o) Eldste skal være med mamma og dem til hytta der fra onsdagen (firmahytte, og uka deles i 2), mens vi skal jobbe og kommer opp på fredags ettermiddag....

Skrevet

Ville nok latt han være hos tante for en helg:) Kjenner veldig godt til det med at mamma/pappa er den eneste som er god nok om de er der, så det kan jo bli veldig mye sutring å mer pes enn kos vil jeg tro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...