hellohello:-o Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Er ikke så int i alt for stivt, men setter pris på god mat og hyggelig atmosfære. I nærheten av sentrum gjerne :-)
cherry coke Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Lemongrass! Den restauranten har alt, synes jeg. Sjekk hjemmesiden deres.
flypapir Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er glad i Dinner.. Ligger rett ved nasjonaltheateret. De har også hjemmeside som du kan sjekke ut..
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Vel..........her er de tre jeg kommer på akkurat nå: 1. Mister India (Fred Olsens gt 1) 2. Peking Garden (tror jeg da den heter, hehe... ligger under konserthuset) 3. San Lorenzo. (Italiensk i Vikabuen, ca 100 m fra Vika kino) Alle tre har hyggelig, avslappet atmosfære og helt ok priser....
smågodt prinsessa Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Noodie... asiatisk mat.. SUVEREN service.. beste jeg har opplevd i Norge.. Hellstrøm kåret den til den beste restauranten også.. Du føler deg virkelig som en konge.. og maten var sinnsykt god. masse spennende på menyen.. og ikke veldig dyrt syns jeg heller.
Piipii Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Jeg vil foreslå ya yas, en kjempe koselig thai resturant, er akkurat somå være der;) www.yayas.no Eller sahara, kjempe god mat og det er magedans der:)
power puff Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 jaaa..... Ya Yas er helt super!!! og Dinner er bra
hellohello:-o Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk for svar, nå har jeg masse å sjekke ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå