Gå til innhold

Kan alt egentlig fryses?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jeg skal bli bakemester (jaja) så må jeg jo nødvendigvis fryse en del, ellers kommer jeg til å trille ut av huset her til sommeren... Vet jo at man kan fryse boller, muffins, brød og sånn, men hva med nanbrød, ostehorn.... Smaker alt like godt etter turen i fryseren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jadda =)

Skrevet

He, he...nå kom jeg på en venninne av meg. Hun hadde fryst ned en hel banan, en avokado og en liter drikkeyogurth siden alt går å fryse ned. Hi, hi.

Men nanbrød og ostehorn går bra!

Skrevet

Bestemoren min på 82år pleier å fryse ned bløtkaker.... Det går jo forsåvidt greit, men den er ikke like god etterpå gitt...:P

Gjest nyttårsløftet
Skrevet

Banan går jo fint da. Har brukt å ha ferdigmost banan i fryseren jeg=)

Nå lurer jeg på hvordan det er med epler, rårevne... hehe.

Men det er jo bare å prøve seg fram;)

Skrevet

Altså jeg skjønner jo at alt i teorien kan fryses, men jeg er liksom redd for å fryse ned noe for å så ta det opp til et kaffebesøk også smaker det crap! ;) Men flott! Nå sitter jeg og skriver ut oppskrifter på nanbrød, pidebrød og focaccia... deilig å ha ved siden av middagen!!! ;)

Skrevet

hva er nan brød? =)=)

Skrevet

Vil det si Sessa at du har en god oppskrift på nanbrød??

Skrevet

Det har i hvertfall ikke noen med mme å gjøre! ;)

Skrevet

ooo ... jeg vil også ha oppskrift på nan!!!

Og ps, damer Nan betyr brød, så å si nan brød blir litt smør på flesk ;-)

tingeling&tias ... nan er idisk/pakistansk brød. ovale nokså flate "lefser" ... knallgodt!

Skrevet

Aaah, okei =) Så for meg brød lagd på mme, nan, og klarte ikke helt å forestille meg at det var godt =p

Skrevet

Men hadde man bare sagt nan på disse sidene så er det (som vi ser her) ikke brød man tenker først! ;)

Nan er digg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...