Sessa ruger igjen... Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Nå som jeg skal bli bakemester (jaja) så må jeg jo nødvendigvis fryse en del, ellers kommer jeg til å trille ut av huset her til sommeren... Vet jo at man kan fryse boller, muffins, brød og sånn, men hva med nanbrød, ostehorn.... Smaker alt like godt etter turen i fryseren?
alvis Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 He, he...nå kom jeg på en venninne av meg. Hun hadde fryst ned en hel banan, en avokado og en liter drikkeyogurth siden alt går å fryse ned. Hi, hi. Men nanbrød og ostehorn går bra!
flypapir Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Bestemoren min på 82år pleier å fryse ned bløtkaker.... Det går jo forsåvidt greit, men den er ikke like god etterpå gitt...
Gjest nyttårsløftet Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Banan går jo fint da. Har brukt å ha ferdigmost banan i fryseren jeg=) Nå lurer jeg på hvordan det er med epler, rårevne... hehe. Men det er jo bare å prøve seg fram;)
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 Altså jeg skjønner jo at alt i teorien kan fryses, men jeg er liksom redd for å fryse ned noe for å så ta det opp til et kaffebesøk også smaker det crap! Men flott! Nå sitter jeg og skriver ut oppskrifter på nanbrød, pidebrød og focaccia... deilig å ha ved siden av middagen!!!
engajente Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Vil det si Sessa at du har en god oppskrift på nanbrød??
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2009 Jeg vet jo ikke om den er god, har ikke bakt ennå. http://www.tine.no/page?id=28&key=8594&cat=649 Tok den første som kom opp da jeg søkte på nanbrød.
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2009 Det har i hvertfall ikke noen med mme å gjøre!
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 ooo ... jeg vil også ha oppskrift på nan!!! Og ps, damer Nan betyr brød, så å si nan brød blir litt smør på flesk ;-) tingeling&tias ... nan er idisk/pakistansk brød. ovale nokså flate "lefser" ... knallgodt!
*Udon'tKnowMe* Skrevet 22. januar 2009 #12 Skrevet 22. januar 2009 Aaah, okei =) Så for meg brød lagd på mme, nan, og klarte ikke helt å forestille meg at det var godt =p
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. januar 2009 Men hadde man bare sagt nan på disse sidene så er det (som vi ser her) ikke brød man tenker først! Nan er digg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå