Wiingla Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Det er f.eks når du klør på kroppen som f.eks magen fordi huden strekker seg når barnet og magen vokser. Du kan sikkert bare google det også, så får du nok enda mere svar
Frk. Sol Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Jeg klør noe helt vanvittig på beina mine. Så mye at jeg til tider klør meg til blods. Spurte JM om dette, men hun sa at så lenge jeg ikke klødde inni hender eller under føttene var det ikke så mye å bekymre seg for. Har ingen definisjon på svangerskapskløe, men ville bare dele litt:)
Babyenmin Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 De fleste som klør har ikke svangerskapskløe, de har bare reagert på noe. svangerskapskløe er når lever verdiene og gallen stiger og blir for høye, resultat av dette er kløe, ofte under føttene og inne i hendene, men kan forekomme på hele kroppen. Får en svangerskapskløe i 3-trimester eller etter uke 30 blir fødselen satt i gang. Svangerskapskløe er den største årsaken til dødfødt barn i Norge. Da fikk du vite litt mer:)
Ca-ma og Chris:) Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2009 Tusen takk for svar!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå