Gå til innhold

Hater kroppen min.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere sikkert er grønn irriterte over disse vekttrådene men jeg må få ut litt.

Jeg er en tidligere bulimiker/anoretiker- hadde dette i ca 12 år før jeg klarte å se på selv som ok.

Prøvde en periode å ta livet mitt så ille var det og jeg ble sykelmeldt i en lang periode.

I dag (frem til nå) har jeg vært en sunn jente som trener og spiser normalt. Vekten har ligget på ca 54 og jeg er 166 cm høy.

Har i dag fått 2 barn som jeg forguder og jeg vil gjerne ha en til en vakker dag.

Problemet som nå er kommet for en dag er at jeg stresser enormt for å komme tilbake til min normale vekt og med min normale midje (3 mnd siden fødsel). Dette gikk ekstremt lett sist. Fødte da på sommeren og innen første mnd var omme kunne ingen se at jeg hadde født. Nå er det desto verre.

Det ser fortsatt ut som om jeg er gravid i 3 mnd enda jeg trener 4 dager i uken og spiser sunt og regelmessig.

Skjønner jo at det er forskjell på å føde på våren enn på høsten hvor det er lettere å spise "tyngre" mat, julen har akkurat vært her og det blir litt ekstra kos foran peisen. Men det går ikke å skylde på dette lenger.

Jeg er 30 år og ganske fortvilet. Fortvilet fordi jeg fullammer babyen min og vil ikke slanke meg på en usunn måte. Jeg vil komme naturlig tilbake til mitt utgangspunkt. Jeg vet at kvinnekroppen aldri mer blir helt den samme spesielt etter 2 barn- men det går an å bli ganske bra allikevel.

Det jeg er redd for er å begynne å stikke fingeren i halsen, hoppe over måltider, ekstrem trene meg slik det en gang var.

Jeg har forsøkt utallige psykologer, men det hjelper dessverre ikke. Har vært til og meg hos Hougen som er landets beste på dette feltet.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget- kanskje bare lufte litt.

Mannen vet ingen ting om dette nå- men han har vært med meg 7 av de 12 årene så han kan jo litt om dette stakkar.

Utad vil jeg være en perfekt kone og mor for mine barn som jeg forguder over alt. Ingen må få vite om mine innerste tanker..... er vel derfor jeg også velger å signere med anonym.

Flott om noen kan legge dette ut på skravle for meg. Tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt eldre enn deg og har tre barn, har ikke noen av dine problemer med spiseforstyrrelser, så det eneste jeg kan fortelle deg utfra egne erfaringer er at det tar litt lenger tid. Det tar litt lenger tid for hvert barn, og det tar litt lenger tid jo eldre du blir. Så når det bare har gått 3 mnd er du nok litt utålmodig...

Kanskje forlanger du også litt for mye når du vil at magen skal bli helt flat igjen, ikke alle får til det uansett hvor lite de veier. Vi kan ikke ha kropp som en 17-åring når vi har passert 30 og har født flere barn, men du har helt rett, kroppen kan se helt ok ut likevel. Jeg er sikker på du når målene dine, du er reflektert og bevisst svakhetene dine.

Ønsker deg bare masse lykke til videre, fortsett å trene og spis sunt, og gled deg over en sunn og frisk kropp.

Skrevet

Jeg har lagt det ut for deg iallfall... Klem og lykke til til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...