Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jeg var på UL i dag. Der så vi bare en liten prikk på skjermen . Hun som utførte ul sa at mest sansynlig så hadde ebryoet sluttet og utvikle seg i uke 2-3 ,pga at jeg hadde influensa rundt den tiden og det hadde tatt knekken på den . Skulle vært ca 8 uker på vei. Så nå må jeg bare vente til den kommer ut.. Skal til legen i morgen for å måle hcg nivået og en gang til på mandag for og være sikker på at det ikke er en ny graviditet som jeg bare er 2-3 uker på vei med ,men det er ganske usansynlig. Så nå er jeg litt trist .
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 En stor trøste klem til deg.Håper du blir raskt gravid igjen.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 Takk for klemmen Tror jeg skal ta en liten pause før vi prøver igjen ,er ikke sikkert det går da ,for jeg blir nesten gravid bare mannen ser på meg .hehe men har vært gravid 5 ganger på 20 mnd og hormonene mine kjører berg og dale bane for tiden ,så er nok smart å la kroppen få hvile litt ..Kanskje den sitter neste gang om jeg venter litt .
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Det var trist å høre. Er nok lurt å la kroppen få hvile seg litt ja.. :-) Så satser vi på det blir bra neste gang! )
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2009 Nei ,har en sønn på 20 mnd og en av de andre gangene var utenfor livmoren,måtte fjerne ene egglederen.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Har man fått en MA skal du bli sendt til utskrapning. Hilsen JM
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Den lille spira kan jo ikke bare være inni der om den har sluttet å vokse. Håper du får hjelp. Får håpe det går bra neste gang, men sikkert best om du lar kroppen din hvile, ja.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2009 Hun sa at siden det hadde skjedd så tidlig så var jeg ikke nødt til det ,det kom ut sammen med mensen når jeg får den . Men hun sa at om jeg fikk smerter ,feber eller følte meg dårlig ,så måtte jeg kontakte lege med en gang.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Da syns jeg du skal ringe. For det skal utføres utskrapning, om ikke kan det føre til forgiftning.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. januar 2009 Uff ,nå ble jeg litt skremt ,Jeg trodde jo jeg var ca 8 uker på vei og hun sa den hadde sluttet å utvikle seg i uke 2-3 ,så den har jo vært død i over en mnd ,rart den ikke har kommet ut enda? Men,jeg skal til fastlegen min i morgen så får høre med han .
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #13 Skrevet 22. januar 2009 Men da burde du jo ha fått mensen allerede? Hm, merkelig av UL dama å si noe sånt uten videre. Snakk med legen din, du.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 22. januar 2009 Takk for svar alle sammen ..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #15 Skrevet 22. januar 2009 uff så trist, men jeg vil likevel krysse fingrene for at du er gravid i uke 2-3 istedet. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #16 Skrevet 22. januar 2009 Hei uff det var trist å høre at du mistet. Jeg har hatt to ganger ma og den siste gangen merket jeg i uke 8 at jeg begynte å blø og ble henvist til ultralyd. Det viste seg at fosteret hadde dødd allerede rundt uke 2, det var så lite at gynekologen ikke fant det på ultralyd. Så jeg ble sendt hjem og fikk noen tabletter som skulle sette i gang blødning.. Jeg hadde tenkt å ta dem dagen etterpå, men da begynte jeg å blø av meg selv så jeg tok ikke dem da. Så jeg tror ikke du skal bekymre deg for at du har blitt behandlet feil. Bare vær obs på at når du begynner å blø, så kan du få veldig vondt. Jeg måtte til legen for å få ekstra smertestillende. I tillegg var det ekstreme mengder blod som kom ut (MYE). Jeg mener ikke å skremme deg, men bare vær forberedt på det så du ikke blir redd når det skjer. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå