Gå til innhold

hjertelyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Når kan vi hørre hjertelyden ? med sånn doppler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte i uke 13, men prøvde ikke før heller. Fant den med en gang:)

Skrevet

Jeg hørte den i uke 13 hos legen, men finner den ikke selv med den jeg har hjemme enda.. er i uke 14 nå..

Skrevet

okei.. er i uke 15.. trur eg hørte den, er ikke sikkert.. fant den ganske fort.. hørte et hjerta banka. den klare vel ikke ta opp mitt?

Skrevet

kor fort går hjerte? eller er det forsjelligt? fytti så eg spørt:P

Skrevet

jeg har en angelsound, jeg hører hjertelyden min veldig godt! men tror jeg hører hjertelyden til den lille svakt i bakgrunnen! er 13 + 2.

Skrevet

okei.. greit å vite... takker for svar alle:)

Skrevet

du kan lett få ta kontakt med din egen puls.

den går saktere en babyens hjertelyd, høres kjempefort ut, vanskelig å telle!

Skrevet

jeg har kjøpt meg en sånn doppler, og jeg trodde hjertelyden jeg hørte var babyen sin, men det viste jo seg fort til å være feil. Hjertelyden ligger normalt på godt over 100 i munuttet så hvis du hører en FORT hjertelyd så er du sikker på at det er babyen sin

Skrevet

Var hos jordmor for 2 uker siden, og fikk da høre hjertelyden for første gang.. Hun sa at mellom 110 og 160 slag i min var helt vanlig. Lillingen i magen min hadde 155.. :o)

Skrevet

Jeg hørte hjertelyden hos jordmor i uke 9+6....HUn fant den med en gang:-)

Skrevet

fant den i dag.. den låg på 144..det var gøy:D

Skrevet

Jeg var hos jordmor i uke 13, da fant vi den ikke. Men på ul i uke 18 dunket det som bare det!

Skrevet

Er i uke 14+1 og hentet babywatcheren min idag. Etter litt knoting frem og tilbake (begge batteriene som fulgte med var ELENDIGE) fant vi en aktiv krabat med hjertelyd på mellom 157-160:)

Var vanskelig å finne og fant den kun 2-3 ganger men hjertet slo og ganske fort også!

Uansett tror jeg ikke man skal bekymre seg om man ikke hører hjertet, jeg mener plassering på morkaken o.l kan ha allverden å si.

Det artige er at den fant lyd når vi tok over pulsårene mine, da lå det på 76 og vi skjønte at det ikke kunne være babyens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...