Kliko Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Sitter å ser på hotell cæsar, når jeg plutselig legger merke til å tærne mine blir presset sammen. De er jo kjempe hovne jo!!!! Også er det verre på venstre siden... Kan dette være farlig? Ble litt redd jeg :S
hope<3<3 Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Har hatt det samme, det er nok bare vann. vis det til jordmor på neste kontroll:) så kan nok hun si om det er det
Elin snart mamma til 3 Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 er helt normalt at man blir hoven i ben og hender fikk samme opplevelsen en dag jeg satt å så på tv jeg også Passer på å ligge høyt med bena nå så hovner de ikke opp Heldigvis har jeg ikke merket super hovne fingre enda
lchristin-nydelig tulle Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 jeg har det sånn i ansiktet,hender og føtter...ser helt snodig ut. anklene mine er like bred som foten..ser ut som en trestokk. om jeg tar en finger og trykker så blir det et søkk der nede..hehe regner med det er ødem 3 jeg har nå. var hos jm om mandagen,var ikke så ille da og da hadde jeg 2. det er helt ufarlig. men si det til jm så hun er klar over det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå