Gjest ~Gravid og glad~ Uke 5 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 HURRA..!! =)))) Plommesekken og hjerteslagene var helt normalt. =) Er så glad så GLAD.. Fikk ny time til duo-testen om 6 uker,da er jeg 12 uker på vei. Det er jo sååå lenge til,6 hele uker for å ta duo-testen. Jaja,jeg vet nå at alt ser foreløbig bra ut med den lille spiren i magen,og det er jo et godt utgangspunkt.
Nea_26.09.09 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Så utrolig gøy! skal ikke på ul før om fire uker jeg! håper alt er bra her inne å... Som legen min sa når jeg tok ul med første mann og var 7 uker på vei: Nå er det nesten helt sikkert at alt går bra:)
*toppris* Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 SÅ BRA!!!!! GRATTULERER!!! ja nå er det bare åå vente i spenning;) ble kjempeglad på dine vegne:) godt å høre!!! fått noen fæle symptomer til nå da?
Gjest ~Gravid og glad~ Uke 6 Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Litt småuggen,men ikke sånn spy-kvalm. Tisser ikke på natten,men litt ekstra på dagtid. Du da? merker du noe? =)
*toppris* Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 får håpe du klarer å unngå spyingen da;) jeg reagerer veldig på lukter:( fårepølse er noe guttungen elsker, men jeg takler ikke lukta! så det er noe han må få hos pappan fremover;p og nøtter stinker! parfyme blir 100ganger sterkere..usj... nesen har blitt sensitiv;p kjenner utrolig fort om noen lukter svette..æsj... ellers er jeg konstant trøtt uansett hvor lite/mye jeg sover... og sulten da, ikke minst! har funnet ut at detå ha pastasalat stående i kj.skapet er genialt, istedenfor å bare ta det første og beste godiset jeg finner i skapet.. og tisser endel om dagen:) satser på å ikke bli kvalm denne gangen heller:)
Gjest ~Gravid og glad~ Uke 6 Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Reagerer hvis det lukter fra søppelbøtta jeg. :/ I forrige svangerskap kom kvalmen for fult i uke 6-7,så jeg føler meg ikke trygg enda. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå