Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hei. Har dere like ømme pupper heletiden, eller varierer det litt fra dag til dag? Jeg hadde super ømme pupper for noen dager siden, og i dag kjenner jeg nesten ingenting.
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hei:-) Jeg har det på samme måte som deg. Litt opp og ned, men det kan sprenge ganske mye når jeg er ute og det er kaldt...blir nesten gal av å kjenne etter symptomer. Hvor langt er du på vei?
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 Det er godt vi er flere ) Jeg er 6+ 0 i dag jeg. Har mistet tre ganger før, så er nok litt overnervøs... Men håper at det er normalt at de ikke er like vonde hver dag. Takk for svar. Og masse masse lykke til videre )
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 her varierer det veldig...enkelte dager er de kjempeømme(mest om kvelden når jeg slapper av), og noen dager kjenner jeg ingenting...men jeg var på ul for 2 dager siden og alt var i skjønneste orden;-) er 9 uker idag...
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 Takk for svar Diamanda Galas ) Ble litt beroliget nå. Blir jo helt tussete he he.. Men godt å ha dere da...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 jeg vet hvordan det er..he he.. de siste dagene før ul kjente jeg ingenting i puppene, og var skikkelig nervøs( selv om jeg tisser hele tiden og er skikkelig kvalm;-) og når puppene er vonde, er jo ikke det noe særlig heller;-)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2009 He he, skal til ul om en uke, Gruer meg skikkelig, men håper på det beste. Er ikke så veldig kvalm heller jeg da. Bare litt uggen egentlig om morgenen. Ellers er det en del stikkinger i magen til tider, og trøtt da... Masse lykke til videre
Mamma_til_isabella Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Mine pupper skifter hele tiden.....nå er de nesten ikke ømme i det hele tatt men det er fult av liv i magen forde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå