Sessa ruger igjen... Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hva har dere alltid i bakeskapet? Jeg holder på å øve meg på å bake. (Jepp, dere leste rett... jeg kan bare lage pose brød og kaker nemlig!) Men for å øve meg så må jeg ha litt ingredienser på plass for jeg vet aldri når jeg får ånden over meg!
jordbærsjokolade Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hmmm, mel, sukker, salt, vaniljesukker, kanel, bakepulver, hornsalt, natron, kardemomme, bakekakao, kokesjokolade, forskjellige typer grovt mel, havregryn, potetmel, maisena, melis, kokkosmasse....husker ikke mer jeg:)
tvkrus Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 mel sukker gjer- tørgjer kannel bakepulver og smør
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 har alltid tørrgjær, bakepulver, sukker, kardemomme, mel av ulike typer (grovt eller spelt og vanlig hvetemel) vaniljesukker, frø o.l. til å ha i brøddeigene. rosiner. kaker pleier jeg å lage etter oppskrifter men har som regel kokesjokolade, egg og litt småting hjemme så jeg kan lage enkle kaker om det skulle bli sånn. Muffins og eplekake er geit å ingredienser til hjemme i skapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå