Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hei. Har dere like ømme pupper heletiden, eller kan det variere litt fra dag til dag? For noen dager siden var de super vonde. Men i dag kjenner jeg nesten ingenting... Håper på svar
nybegynner_83 Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Sånn har jeg det også, er 7+1. Men er min første, så vet ikke hva som er normalt. Har ellers flere av de andre svangerskapssymptomene, så tror alt er ok.
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er også litt sånn varierende. Er i uke 8+2. Både puppevondt, kvalme, trøtthet og magemurringer er litt sånn til og fra. Er første hos meg, så har ingen erfaring, men jeg har det sånn iallefall:)
2prinsesserogbim Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Mine pupper er mest ømme på kvelden...
*Caroline* Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Mine er ømme hele tiden... Men verker som verst når jeg kommer hjem fra jobb (slipper de "løs" fra BH'en da så blir det bedre) og om morgningen... Håper på at det glir over snart... Greier nesten ikke berøring heller vettu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå