Gå til innhold

Noen som vet... ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en følelse i magen jeg ikke har kjent før.. Det er som om jeg har sting eller hold på høyre siden hele tiden (og det er voondt!!), kjent masse nedpress og vondter. Nå idag har jeg vært blitt litt små kvalm når kynnerne kommer, og har konstant en rar følelse i magen.. (kjennes sprengt å rar ut)

 

Så..er det noe å tenke på å gjøre noe med..? Lysken og underlivet kjennes sprengt ut, og det er ømt å ...ja, får ikke til å forklare helt hvordan det kjennes ut men.. ubehagelig er vel et ord som dekker det meste. Og hun er blitt veldig aktiv i det siste.

 

Jeg er i uke 35 (menstermin 11.feb)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva det er... Men opplever det samme... Lurer også, men vet ikke om jeg skal ringe fødeavdelingen eller om det er nødvendig. Jeg har termin den 1. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også det samme og har termin 3 feb. Var på kontroll hos jordmor i går og hun sa at dette er normalt. Livmoren jobber såpass mye nå (særilg hvis man har mye kynnere) så huden og musklene blir litt såre og slitene.

Så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette sa jordmor til meg au;-)Men var jeg i tvil så er det bedre å ringe fødeavdelingen å få svar enn å bekymre meg;-)

Bedre med en tlf for mye enn en for lite;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...