Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Han sovner aldri uten at han fått en flaske først når han skal sove på dagen.Kan jo ikke be barnehagen om det, og er så redd det bare skal bli stress for de og at de ikke skal få han ti å sove. Gruer meg skikkelig til barnehagestart pga dette. Noen som har noen erfaring med det? Eller noen som jobber i barneghage som kan fortelle litt åssen det fungerer?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg jobber i barnehage, og her gir vi iallefall flaske til de som vil ha det før de skal sove. Men det kommer vel an på barnehagen det.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Jeg syns du skal slappe av.En god barnehage(alle bhg)gir ditt barn det den har behov for.De bruker tid på at ditt barn skal sove,noen ganger går det greit andre ikke. Ikke noe og grue seg til. Hilsen pedagogen.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Kjære deg det er ikke noe problem, å det er ikke uvanelig heller. Det går så bra skal du se.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Så utrolig godt å høre... Så for meg at alle andre bare sovnet når de ble lagt, bortsett fra han og at det bare ble noe styr med han.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Hei, Noen mødre blir forundret over hvor greit barna sovner i barnehagen når rutinene er på plass, barnehagepersonalet vil alltid syte for den tryggheten og omsorgen barnet trenger, om det omhandler en flaske eller et fang å falle til ro på. Det er derfor de er der:O) hilsen enda en pedagog:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå