Frukten og To små Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 hvor skal dere ta 3D? lurer fælt på denne klinikken i Sandvika,har hørt mye positivt om den.
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg skal ta på Balder-klinikken (http://www.balder-klinikken.no/). Var der på tidlig UL og på 3D med førstemann. Det er Anne Stensløkken, Lege, Gynekolog, Spesialist i kvinnesykdommer og fødselshjel som utfører ultralydene, og hun er kjempehyggelig og veldig flink. Anbefales! Og så er det ikke så dyrt der heller.
Frukten og To små Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 ok, flott! jeg leser diverse merkelige kommentarer om de forskjellige klinikkene. majorstua er visstnok ikke så bra som det en gang var. og den i sandvika er det jo ingen lege/gyn som driver..
jea_ Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 jeg har bestilt time i Sandvika og jeg har hørt masse positivt om denne. At de har fått kjempe fine bilser osv. Det viktigste for meg er ikke at det er en lege eller jordmor der. Jeg går jo til vanlige kontroller hos lege jordmor og han er jo forresten utdannet Sanograf (spesialist på ultralyd.) Han er jo utdannet i London og han er spesielt utdannet innen 3D/4D i Amsterdam og han har tatt mange ultralyd kurs. Tror han vet hva han holder på med.... Så er ikke prisen så høy som feks i Moss som ligger nærmest meg egentlig. Der skal de ha 1500 kr og du får maks 10-15 bilder. I sanvika får du opp til 20-50 bilder på CD, de beste på utskrift og film av babyen. Han han jo en mye høre utdannelse enn jordmødre og han holder foredrag for jordmødre. Jeg er ikke i tvil, jeg kjører helt til Sandvika for dette selvom det finnes nærmere steder jeg kunne tatt 3D. Han er visst kjempe koselig og setter av god tid til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå