Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jeg dummet meg så sinnsykt ut da jeg hadde fødselsdepresjon... Jeg tok med meg babyen og stakk av fordi jeg ikke orket mer folk, og ville være i fred. Men det endte med at jeg ble lagt inn på psykiatrisk avdeling. Sambo tok det tungt at jeg stakk. Skjønner ham godt, for det var utrolig lite gjennomtenkt av meg. Men etter å ha vært til behandling i 6 mnd, har han ikke vært noe interessert i meg i det hele tatt. Vet ikke om det er såret stolthet som gjør at han ikke vil bli sammen med meg igjen, eller om det er det at han har mistet følelsene for meg... Jeg har fortalt ham det som det er: at jeg var syk, og at det var derfor jeg tok det utrolig dumme valget. Men at jeg er bedre nå, får fortsatt hjelp, og at jeg fremdeles elsker ham. Hver uke mener han noe nytt. Først ville han bli sammen. Så ville han ikke, for jeg hadde jo reist fra ham, så jeg kunne ikke være glad i ham. Så ville han prøve etterhvert, pause først. Så ville han begynne å deite på nytt igjen. Jeg har flere ganger prøvd å finne på ting vi kan gjøre sammen, for eksempel kino, konsert osv, men han kan aldri. Selv når jeg spør en måned i forveien, har han allerede planer. Jeg har krevd å få et svar på hva han vil, men han vet ikke. Så jeg har sittet med denne usikkerheten i over et halvt år nå. Og det er ikke så veldig bra for psyken akkurat, har vært så deprimert i det siste at jeg tror nesten jeg er på vei tilbake dit jeg var. Så har jeg vurdert å bare si at da er det slutt, bare for at da vet jeg iallefall, og jeg orker ikke denne usikkerheten lenger. Men det er jo dumt, når jeg egentlig vil være sammen med ham. Så utrolig vondt å vite at jeg skal straffes for noe jeg ikke kunne noe for (selv om det var mitt valg å stikke, men det virket som en god ide da), jeg var jo veldig syk. Vurderte selvmord om jeg ikke fikk være i fred. Noen tips til hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Synd han ikke forstår at du har vært syk,tror du bare må innse at det er slutt nå.Han virker ikke klar til å bli sammen med deg igjen. Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Kanskje du kan skrive alt ned til han? Som du har gjort her? Kanskje vise han innlegget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå