Gå til innhold

Hvordan forhold har dere til søstre/ brødre? gode venner???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg snakker aldri med min søster nesten treffes nesten bare i selskap. Vi er så ulike. Flere som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er god venn med to av mine søsken, og vi treffes ofte. De andre snakker jeg bare med når vi tilfeldigvis er samtidig på besøk hos mamma.

Skrevet

Har en yngre og en eldre bror. Vi er veldig nære, selv om det kan gå litt tid mellom hver gang vi snakkes. Vi er veldig glad i hverandre, selv om vi er ekstremt forskjellige=)

Skrevet

Har 2 søstre, henholdsvis 2 år og 6 år yngre enn meg.

Hun som er bare 2år yngre er jeg bestevenn med, vi snakkes sammen flere ganger daglig.

Hun andre er det mye mindre kontakt med,selvom jeg er glad i henne også så er forholdet noe helt annet. Tror aldri hun og jeg kommer til å bli close, da aldersforkjellen er for stor.

Skrevet

Søsteren min er 6 år eldre enn meg, så vi har aldri gått på samme skole eller hatt noen felles venner. I tillegg er vi som natt og dag, ihvertfall før. Nå har vi faktisk blitt ganske gode venner. Kan ringe hverandre bare for å skravle, noe som var utenkelig for to år siden. Det er nok fordi vi begge er voksne nå, og har lagt alle barnslighetene bak oss.

Selv om det enda hender vi ryker i tottene på hverandre... hehe.

Skrevet

Nå er jo broren min den mest perfekte person som alltid har alt rett... og alt han gjør er rett, kritikk mottas ikke, for han har alltid rett...

Yter ikke noe, snylter mest mulig... Er det rart at han forsatt er ugift...siden han er perfekt?? Denne jul ville jeg ikke ha han i hus, gidder ikke "barn" som blir sur fordi vi ikke slipper alt vi har i hendene og lyster han til minste pipp!!

NEI, vi har ikke et godt forhold!!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Lillebroren min på 20 år snakker jeg ikke så kjempemye med, men han er veldig busy med dame, bil og jobb... Men ringes innimellom , og snakker mye sammen når vi treffes.

Lillesøsteren min på 9 år snakker jeg egentlig bare med når jeg er hos mamma. Hun overnatter her innimellom hvis mamma og de skal bort, da.

Skrevet

Jeg har ei søster som er 6 år yngre enn meg og en bror som er 13 år yngre enn meg.

Har ikke så kjempemye kontakt i det daglige, bor 60 mil unna dem.

Vi er på litt forskjellige stadier i livet kan man si.

Men vi har grei kontakt når jeg er å besøker foreldrene mine.

Søsteren min ringer ofte for å snakke med snuppa, hun eeeeeeelsker tantebarnet sitt og skulle nok gjerne sett henne oftere.

Synes vi har grei kontakt når vi møtes, men broren min kommer jeg nok aldri til å komme så nær, han var 6 år da jeg flyttet hjemmefra.

Til tross for dette er vi nok en famile som er ganske tett knyttet sammen.

Skrevet

Det er 8 år mellom oss, hun er eldst, vi er så forskjellige. Tror aldri det blir bedre. Vi er som natt og dag.

Skrevet

Har en søster som er 4 år eldre og en bror som er 4 år yngre. Har kjempegod kontakt og god venn med begge.

Skrevet

Jeg har ei søster på 9 og 2 brødre på 11 og 7 år.

Selv om aldersforskjellen er stor og vi akkurat nå bor litt langt unna hverandre og ikke får sett hverandre så ofte som vi ønsker, så er vi alikevel close og har mye kontakt.

De er de beste tante og onklene ever for prinsessa mi, og de 4 sammen er en virvelvind altså :) Prinsessa er sterkt knyttet til de og de til henne.

Skrevet

Har en storesøster og en storebror...Men hun bor et stykke unna, så vi treffes ikke så ofte...Men for all del, er gode venner med begge. Jeg jobber sammen broren min hver dag så vi sees ofte ;)

Skrevet

Vi krangler ikke i selskaper, men er vidt forskjellige som om vi snakker to forskjellige språk:( Veldig trist:(

Skrevet

Vi var tre søsken. Søsteren min som var nesten 9 år eldre enn meg lever dessverre ikke lenger, men vi var veldig nære og har alltid vært det. Har en 2 år eldre bror og vi er også veldig nære og masse sammen:-) Om mulig så er vi ennå tettere nå etter at vi mistet søsteren vår for snart 2 år siden.

For oss har ikke aldersforskjellen vært utslagsgivende. Vi har alltid hatt et tett forhold oss søsken imellom.

Skrevet

Har fire søsken, både gutter og jenter. Har et kjempegodt forhold til alle sammen, vi er også veldig forskellig i alder uten at det har noe å si.

Har et spesielt godt forhold til min bror som er 6 år yngre enn meg, vi har nok mest lik personlighet;)

Det slår meg at de som kun er to søsken ofte har dårligere forhold.....

Skrevet

ja, vet ikke hva det kan komme av. Vi er halvsøsken, tror dere det har noe å si?

:)

Skrevet

Uff Attpåklatten :`-(..

Har en søster og en bror. Min søster har jeg et veldig nært forhold til. Ses flere ganger i uken og ringes omtrent hver dag. Broren min er jeg også nære (på min farsside) og jeg er veldig glad i dem begge to.

Skrevet

Det aller beste er at jo eldre jeg blir, jo mer setter jeg pris på mine søsken!

De kunne være en "pain in the ass" når vi var små, men nå setter jeg fantastisk stor pris på de, med alle sine ulikheter:)

Skrevet

Har en bror som er 2,5 år yngre. Har et ok forhold, men ringes ikke for å snakke akkurat.. Han er ganske sær og vanskelig som person, så det holder egentlig når vi treffes i besøk etc.

Har i flere år ventet på at han skulle "bli voksen", men han blir 30 år i år, og det ser ikke sånn ut :-P

Skrevet

Har veldig godt forhold til min bror og svigerinne.. Sees ikke så ofte, men har det veldig koselig når vi er sammen.. Setter veldig stor pris på dem, og for at de er så voksne at vi kan snakke sammen om det skulle være noe..

Min svoger og svigerinne har vi ikke lenger kontakt med etter deres ønske...

Skrevet

Broren min er 5 år eldre enn meg, vi treffes kanskje en gang annenhver uke? Kommer på besøk når det passer seg :o) Søstern min er 4 år yngre enn meg, og hun ser jeg kanskje to-tre ganger i måneden, av og til oftere. Og selvfølgelig sees vi til familiesammenkomster i tillegg :o)

Har gode-venner-forhold til begge to, men søstern min er singel, har bare seg selv, mye sammen med egne venner osv., så blir ikke til at vi sees så ofte som jeg kanskje skulle hatt lyst til. I tillegg er hun litt sær og moody, så det går litt i bølger *ler*. Bror og dama kommer gjerne på besøk, men de er også uten barn som min søster, og har derfor en litt annen timeplan enn meg og mannen min - som har fått to.

Men vi "prates" flere ganger i uka på sms eller ringes altså.

Skrevet

Må legge til at det er min svoger som ikke ønsker kontakt.. Svigerinne ville vi ikke hatt kontakt med uansett..

Skrevet

Jeg og søstra mi er veldig like...prater og fjaser og styrer på med diverse kreative hobbyer. Broren min og jeg kommer godt overens. Ser dem ikke så ofte(de bor et par timer unna begge to), og prater ikke så ofte med dem heller utenom msn =P Men vi finner alltid på noe morro når de er hjemme da. Er ikke så fan av å prate i telefonen...og spes ikke med broren min for han sier ikke så mye, hehe! Nå som jeg kanskje snart er ferdig med amminga skal jeg jammen ta meg et par turer å besøke dem begge =)

Skrevet

Har et greit nok forhold til søstra mi... Vi treffes ganske ofte stort sett sammen med barna, har like mange barn og de er samme alder

Vi er veldig ulike og hadde vi ikke vært søsken hadde vi nok ikke hatt kontakt..

Skrevet

Jeg har mange søsken, og har et godt forhold til alle. Vi er jo ulike, men samtidig har vi mye til felles. Enda enklere etter jeg fikk barn for da ble mine eldre søstre gode å ha. Min mann har bare selskaps forhold til sine søstre, og det er jo helt greit det også. Snakker med den ene broren min hver dag på telefon, og det er jo kanskje litt vel mye i følge min mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...