Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jeg var på UL i dag. Der så vi bare en liten prikk på skjermen . Hun som utførte ul sa at mest sansynlig så hadde ebryoet sluttet og utvikle seg i uke 2-3 ,pga at jeg hadde influensa rundt den tiden og det hadde tatt knekken på den . Skulle vært ca 8 uker på vei. Så nå må jeg bare vente til den kommer ut.. Skal til legen i morgen for å måle hcg nivået og en gang til på mandag for og være sikker på at det ikke er en ny graviditet som jeg bare er 2-3 uker på vei med ,men det er ganske usansynlig. Så nå er jeg litt trist . Men ,Lykke til til alle dere andre her inne .
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 så trist å høre...jeg vet hvor trist det er å få en dårlig nyhet på ul;-( håper kroppen din kommer fort i lage igjen, og at du kommer fort tilbake hit;-) *trøsteklem*
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 Takk for klemmen.
Catania Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Uff det var trist, kjenner følelelsen. Lykke til og håper vi ser deg snart igjen her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå