Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jenta mi legger seg kl 2000 hver kveld, sover 4 timer i strekk deretter våkner hun hver time!! Veldig slitsomt! Er det noen som har noen råd?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Mine var året når de begynte å sove hele natta.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Mange som det slik når de er ca 4 mnd. Søk opp mange gamle innlegg for råd, men tror du bare må gjøre det lettest mulig for dere alle mens det pågår. Er nok en fase for mange 4 mnd gamlebabyer... Her varte den til 6 mnd...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Hune har som regel sovet bra om natten, våknet 2 ganger i løpet av 12 timer for mat, og sovnet med en gang igjen.. Men no våkner hun hele tiden og vil ikke sovne igjen etter nattmåltidet.. Eneste måten hun kan sove på er om vi samsover, men det er no også en dum vane å legge til nå :/
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Kanskje det skyldes at dere har samsovet, at hun er blitt vant til det? De er jo flinke til å få viljen sin disse små...Vi hadde samme problem, hadde hatt henne i vår seng et par dager, og vips var det gjort! Vi løste det med å være helt konsekvente på at hun skulle sove i egen seng, og at pappaen (ikke jeg) trøstet henne når gråtingen tok helt av.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Jeg synes mange forventer at babyer skal sove hele natta altfor tidlig. 4 mnd er ikke mye.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Jeg forventer ikke at hun skal sove heile natten.. Men slik hun var før, og våknet hver 3 time for mat.. Helt siden fødsel har hun sovet i egen seng.. Men etter 6 natten uten søvn, måtte jeg bare ta henne i min seng slik jeg fikk litt søvn. Er heilt utslitt.. Hun har aldri vært slik før. sover kanskje toppen halv time - time i slengen for å så være våken i 1-2 time :S Huff! Men takk for svar, jenter! =)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 legg babyen senere så får du og litt søvn. legger du babyen et par timer senere så dere får ca samme døgnrytme. jeg holdt på til 6 måneder og etter det har det blitt bedre, men det er jævlig når det står på! bare tenk at du ikke har så lenge igjen nå så blir det bedre. lykke til!
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Mange på 4 mnd har kommet inn i en rytme der de sover i 10-12 timer, avbrutt av 2-3 amminger "i søvne". Begge mine var sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå