Gå til innhold

Stoffskifte....

Muffemor og lille Ida <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg lurte på om noen av dere som har feil stoffskifte fortelle hvordan dere fant det ut?

det er 6 mnd siden jeg fødten en ten prinsesse. Har ammet i seks mnd, spist sunt og går hvertfall 3 timers tur om dagen. Trener også 2 ganger på Elexia.

Jeg er enda ikke tilbake i normalvekt.... Mangler endel cm over magen og hoftene.

En venninne av meg sa jeg burde sjekke stoffskifte. Hva går det ut på?

Takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lavt stoffskifte og går på tabletter for det. Fant ut av det fordi jeg var så slapp og trøtt og energiløs.

Men når det gjelder vekt så trenger det absolutt ikke ha noe med stoffskiftet å gjøre. Men du kan jo for all del sjekke!

Jeg slet som pokker etter begge mine fødsler, amming er ingen slankekur for denne kroppen. Trente masse og spiste sunt, vekta rikket seg ikke. Vet ikke hva det skyldes, har mange venninner som har opplevd det samme etter fødsel uten at de har stoffskifteproblemer.

Kroppen forandres veldig i svangerskap og fødsel. Fettet setter seg på plasser hvor det er vanskelig å få det bort igjen.

Jeg ble ikke kvitt flesket før jeg begynte med ketolysekur (har ikke ammet denne gangen). Det ble løsningen for meg.

Skrevet

ok, tusen takk. jeg er verken slapp, trønn eller energiløse - mer det motsatte! Så er vel rett og slett fordi det teite fettet sitter feil steder - får bare så ekstra på får å få vekk de siste cm ....jippi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...