Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har vært litt rar i dag. Og han har hostet og vært litt tett de siste to dagene, så mulig det bare er det. Men han har vært ekstremt sutrete og grinete, noe han normalt ikke er. Ikke sovet så mye og lenge som vanlig heller, som i utgangspunktet slett ikke er så mye:) Har lagt han til puppen når han har vært sånn, og da har han jo spist....flere ganger enn normalt. Så...lurer på om det kan være økedøgn på gang. Har faktisk ikke egentlig opplevd det før, da han for inntil et par uker siden spiste annenhver time, eller oftere uansett. Spiser de alltid oftere på natten også når det er økedøgn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vil dele erfaringer?

Skrevet

Jeg er jammen ikke sikker på hva som er økedager og ikke jeg...... Noen dager er han mer grinete og da hjelper det å gi pupp, og andre dager spiser han ca hver 3 time... Ei venninne av meg sa at hennes økedager var slik at hun følte puppene var tomme hele dagen, for tulla spiste så mye. Er litt enig med henne i det.

Skrevet

økedøgn:)

bare å legge han til..økedøgn her idag også... pupp og bleieskift klokka rundt:) blir bedre imorgen, masse mat til dem da:)

Skrevet

eller så kan de være slitne pga forkjølelsen..?

de er vel som oss, gode og ddårlige dager:)

hadde grinedøgn igår vi.. fra 23 til 03, hylskrik..ingenting som hjalp..ga litt sukkervann og tok av klærne, sovnet etter 15 min:)

hjelper puppen tror jeg det er økedøgn, slik er det ihf her når det er økedøgn:) sutrete og nekter å sove - bare pupp og små dupper med puppen..

Skrevet

Min begynte å våkne oftere på natten, så jeg ammet før og etter søvn i 3 dager, 3-4 ganger mer enn normalt. Det hjalp.

Vet ikke hvor gammel sønnen din er, men kan det være tenner som plager han? Min er litt over 4 mnd og har hatt noen dager nå hvor han er sutrete, varm og utilpass. Blir stille med en gang jeg smører på Dentinox.

Du kan jo kjenne litt i munnen hans og evt prøve om Dentinox hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...