Gå til innhold

ang. klær til babyen


venter barn nr. 3 (har født)

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i slutten av Mars.

Lurer på... hva har dere andre med termin rundt slutten av Mars planlagt å ha av varme klær til baby?

Jeg lurer på om det er nødvendig med vinterdress?

Jeg har ikke tenkt til å ha ullpose eller voksipose. Har et lammeskinn og en dynepose med plass til dyne inni.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :) jeg har en sånn "halvtykk" dress som jeg fikk til førstemann som er i fleece. denne kommer jeg til å bruke også dyne eller sovespose i vognen. er ikke god å vite nå på denne årstiden, er så opp og ned med været. men jeg kommer hvertfall til å ha ullklær som ullbody innerst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strikket litt ullklær og vil nok bruke det mest sammen med ullundertøy. Med vognen vi kjøpte så fikk vi med dunpose, så det har jeg, selv om jeg ikke hadde kjøpt det med mindre den ble med på tilbudet. Tenkte som så at det antakelig ville komme noen på tilbud til våren, så sparte man noen kroner. Har kjøpt lammeskinn til å ha i vognen og sengen.

Ellers har jeg en sånn übersøt polstret fleecedress med bamseører og potemerker som jeg ikke klarte å gå forbi ;-) Er litt svak for sånne fløffi greier!

 

Det pleier jo å være rimelig mildt i mars, men kan være en del snøvær, så de aller, aller varmeste klærne tror jeg vi slipper unna. I første omgang skal man jo også bare fra sykehuset og inn i bilen, og så i hus. Dersom man finner ut at det er litt snaut det man har, så er det jo bare å kjøpe etter fødsel. Dessuten får man sikkert en del også... Varme og luftige ulltepper kan gjøre underverker året gjennom. Dersom du har noen som kan et minimum av strikking i familien, så er det veldig lett å strikke et. Finnes jo også helsetepper i ull å få kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit med en litt varm dress hvis man skal kjøre endel bil osv. Det er jo salg nå og jeg kjøpte sev en kjempefin kjøredress til yngstemann her om dagen på Lindex til under hundrelappen. Nå kan man jo gjøre skikkelige kupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...