Gå til innhold

var gravid med 2, nå er det 1 igjen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har vi prøvd å få nr 2 i 3 år, gikk på pergo i Nov, og ble gravid med en gang:) var på UL alt såg fint ut, var på ny UL idag, der var det 2, men den ene var død:(

noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å i morgen er jeg i 2 trimester...:)

Skrevet

oj, det var jo gode og dårlige nyheter på en gang. Veldig trist med den ene som ikke overlevde, men gratulerer med den du skal i 2.trimester med!

Hva gjøres med den døde? Har den vært død lenge vet du det? og ett til spørsmål: visste du at det var to før ul?

Skrevet

takker for det.. Den døde blir der til den kommer ut, enten ved fødselen eller før, får jeg blødnionger skal jeg rett på sykehuset. den har vært død i ca 2 uker:( ja jeg hadde hele tiden på følelsen at det har vært 2.... det var en undelig følelse, samtidig som min mor også trodde dette... vi har det med å "se" sånt..

Skrevet

Åh så rart at dere kan "se" sånn...

Ønsker deg lykke til videre og håper det går godt med deg og den lille.

Skrevet

ja det er morsomt å se sånnt. gjorde det med min første også og det stemte, pluss med alle jeg kjenner har jeg rett på også... men kanskje der har sin forklaring med at jeg "ser" andre ting også...

Jeg håper hvirkelig det går bra fremover.. er jo litt engstelig.. men men.. de sa jo at den hadde det bra, og skal på ny UL om 2 uker igjen:)

Skrevet

Heisann.

Jeg har opplevd noe av det samme. Jeg hadde to fostre og aborterte det ene i uke 8. Hadde blødninger mer el mindre hele svangerskapet(også før aborten så usikker på om det har noen sammenheng), men har gått veldig bra med barnet (snart 2 år).

Er jo trist å miste men det var nok sannsynligvis en grunn for det, og da er det jo bedre at det skjer tidlig.

Jeg ønsker deg masse lykke til og håper du får et fint svangerskap!

Skrevet

hei, jeg har ikke hatt noen blødninger enda, bra det går bra da:) jeg håper det går bra her også, de sa at den andre var det full fart på... jeg skal på ny UL om 2 uker, og fikk streng beskjed om å ikke jobbe og å ta livet med ro.

Ja det er vel en grunn for det, men det er jo rart med det. Bedre at det skjedde nå enn når det f.eks er født eller skal bli født..

Takker for det, og jeg krysser fingrene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...