Gå til innhold

begynner å bli skikkelig frustrert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tr vil altså ikke komme min vei,halvt år siden pilleslutt,å begynner å bli veldig utålmodig:(

blir så frustrert over at kroppen min ikke vil fungere skikkelig,er jo bare 20 år liksom!!

huff,måtte bare få det ut..

noen andre som sliter med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg e i andre enden..forsåvidt.. Fikk en menslignende blødning to uker etter pilleslutt. Også gikk det ein måned, og venter nå neste i uke 7.

Men det betyr ikkje at eg har eggløsning... Av og te trenger bare kroppen tid på å hente seg inn :) Har du testa deg?? Vet om mange som blei gravid når dei slutta på p-pillene...ei blei gravid 6 måneden etter pilleslutt, uten å ha fått igjen mensen.

Vett det e frustrerende å vente. Men kroppen gjør som regel det som e best for den :)

Syns du det blir for gale å vente så snakk med ein lege og forklar situasjonen. Så kanskje han kan komme med beroligende ord eller sende deg til en sjekk.

Men 6 måneder e ikkje det værste eg har hørt da. Har egentlig belaga meg på at det kan ta opp te ett år før alt e i skikkelig gjenge...

Men håpe nå det ordne seg for deg. At kroppen komme te segsjøl igjen snart :)

Masse lykkeønsker!!

Skrevet

mm.. forstår du er frustrert!!

Jeg ble gravid uten å få igjen mensen etter p-pilleslutt sist gang. Etter 6-7 mnd uten mensen var jeg plutselig gravid. Systemet holdt vel på å komme i gang igjen og hadde en eggløsning, vips smellt på tjukka!

Nå slutta jeg på pillene i september og venter fortsatt. Har begynnt med akupunktur da. Har vært til 3 behandlinger. Sist behandling fikk jeg mye utflod etterpå. Har lest mye positivt om alternativ behandling så verdt et forsøk. Har du snakket med lege foresten?

Har vært til Innvendig ul og den viste symptom på pco så om noen mnd kan jeg ringe legen og få noe som kan gi eggløsning igjen:) Så prøver å være optimist. Skal få det til igjen!!

Jeg ville absolutt gått til lege og forklart hvordan det ligger an. Du har jo ventet et halvt år nå da. Lurt å ta en sjekk uansett:) Sist gang skulle jeg få provera for å få igang menstruasjonen igjen. Sikkert forskjellig praksis rundt omkring, men du taper ivertfall ikke på å snakke med lege. Kan jo bli gal av å gå slik å vente. Det vet jeg alt om:)

Husk at du får eggløsning før menstruasjon så bare hopp i høyet rett som det er. Ikke vent på mensen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...