Gå til innhold

Uke 5/6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer har dere??

Føler liksom at jeg har så få symptomer..

Halsbrann og treg mage er det jeg har..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og murringer innimellom..

Skrevet

hei, jeg er 5+1 og har de samme symptomene som deg. Jeg hadde for ca en uke siden vondt i ribbeina om natta, akkurat som gangsperr. I natt hadde jeg smerter som press nedover i magen. Men litt halsbrann og ellers litt dårlig i magen.

Skrevet

hei:)

jeg er 6 uker i morgen, har ikke mye symptomer jeg heller. trett, kan hende kommer litt kvalme av og til, og fryser ofte og veldig lenge om gangen... men lite av alt, så må bare være glad vi ikke har så mye plager, selv om sjøl er glad når blir kvalmen til tider, da, for da minner jeg på at jeg er gravid, en herlig følelse!!!!:) hehe,,,:)

Skrevet

Hei!

Jeg er 4 + 5 og har vært utslått av svangerskapssymptomer i 14 dager nå - kvalme, svimmelhet, uvelhet, sprengte bryster og kjempetrøtt - sover flere ganger om dagen. Har vært sykmeldt i 14 dager nå og skal på gyn på første kontroll i morgen for en sjekk. Dette er nr 2, med nr 1 fikk jeg nesten ingen symptomer i det hele tatt, litt kvalm i uke 6-8 med nr 1 og jeg var ellers i fin form, jeg klatret til og med opp til toppen av fjellet Torghatten når jeg var nesten 4 mnd på vei =)

Så dette her hadde jeg ikke ventet...

Skrevet

Hei:-)

Jeg er 5+4 idag, og har heller ikke mange symptomer...litt små kvalm/uggen innimellom, spseielt på kvelden, litt halsbrann og vondt i hodet, noe murring og øm i puppene, men mindre nå enn for 4-5 dager siden. Syns det faktisk er mindre symptomer nå enn rett før IKM og de første dagene etter testen jeg...men er nok litt bekymret for å miste, gjorde det for 1 1/2 år siden da var jeg 4+5, så vil gjerne kjenne meg litt gravid.

Men de sier jo at man ikke er mer gravid selvom man har flere symptomer da, så får vel være glad for å være i form:-)

Lykke til:-D

Skrevet

Eg er 5+4 idag.

Eg er veldig trøtt om kvelden, er begynt å gå ein del på do, mykje oppblåst i magen som gir luftsmerter. Mykje mensenmurring om natta (kjenner eg når eg er våken), har dette og av og til om dagen og til slutt ømme brystvorter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...