mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Og er dere inne hver dag eller bare innimellom? Hvor hekta er dere? ;o)
Meg og knoll&tott Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Er totalt avhengi av Facebook.... flaut... Hehe:) Nettby er det teiteste konseptet jeg har vært borti... Muligens fordi jeg er så vant med feisboka...
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er, på begge steder! Var veldig ivrig før, men nå skjer det så lite der...
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Er på facebook, og var så vidt innom nettby men intressen var ikke så stor^^ Facebook bruker jeg en gang i blant for å sjekke hvordan det går med gode gamle venner:) Men ikke så ofte, mailen min sier i fra når det har skjedd noe nytt der.
marianne3108 Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Er på facebook, nesten hver eneste dag
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er masse på facebook, og har fått daglig og ukentlig kontakt med venner jeg ikke har hatt kontakt med på lenge. Kjempegøy! Jeg var på nettby, men syns det var så mye fjortiser der. Jeg har ikke hjerte til å avvise dem når de spør om å være venner. Dessuten hadde jeg skrevet dagbok da jeg gikk gravid.....huff så pinlig! En smule aggressiv og hormonell kanskje? hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå