Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Er det noen regler for når man kan ha sex? Eller når man kan ha orgasme uten penetrering? Jeg og samboeren klarte ikke å holde oss helt i går, og det er en mnd siden. Håper det ikke er skadelig på noen måte..
Willy Wonka Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Det går nok fint. Er det ikke 6 uker man sier da? Uavhengig om det er vaginal eller keisersnitt?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Men har det med måten tradisjonell sex utføres å gjøre, eller er det grunnet sammentrekningene i livmor ved orgasme? Jeg ble litt engstelig for at slike sammentrekninger kunne føre til at sting gikk opp. Vi unngikk vanlig sex fordi man skal vente 6 uker, men så kom jeg til å tenke på etterpå at det kanskje var selv orgasmen som var problemet. Jeg tenker at de hadde vært mer informerende om farer ved for tidlig sex dersom det kunne føre til at det innvendige såret ville gå opp. Huff håper jeg ikke har gjort noe skikkelig dumt..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har sjekket rundt på nettet på svar fra leger ol. Det som sies er at man bør vente til renselsen er over med å ha penetrering eller eventuelt bruke kondom pga infeksjonsfare. Sammentrekninger i livmor er ingen fare blant annet er etterriene mye større enn en orgasme. Så da slår jeg meg til ro med det tror jeg HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå