Gå til innhold

hvor lenge med modningsrier før fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

har nå hatt modningsrier i en og en halv uke hver dag!! ... begynner å ta på når man ikke får sovet om natta.

hvor lenge gikk dere med modningsrier før fødselen startet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å det kan ta tid du. har gått med det i tre uker snart. merker dem blir annerledes, men man blir jo helt utslitt av dem. jeg registrerer snart ikke kynnerene mine lenger..

Skrevet

Samme her. Veit ikke om det er bevegelse, kynnere eller ve`er mere....

Kjenner at jeg begynner å bli skikkelig sliten og lei av dette. Kan ikke ungen bare bestemme seg for at NÅ, nå KOMMER jeg;)

Skrevet

Jeg hadde noen menslignende smerter et par ganger om dagen i ca to uker før fødselen. Tror dette var modningsrier.

Skrevet

Sterke? Eller..hvordan føltes de?

Skrevet

hehe..jo slem føler jeg meg nå, men det kan nok hende du har lenge igjen m det ja. begynner på 5.uka nå og dem er kraftige og vonde til tider.. noen dager går greit andre har du ikke ork til å løfte på hode og depper og så kommer dager da du ser en ende på dette. selvforskylt tortur kaller jeg dette.. hehe jeg har bare 6 dager til termin nå og er for å være ærlig,driiiiiiiit lei.

Skrevet

Jeg synes ikke de var så sterke. Kjentes ut akkurat som om jeg skulle få mensen. Murringer og en slags tyngde, "drag" følelse langt ned i korsryggen. Fikk dette noen ganger om dagen og de varte ikke mer en et par minutter. Men dette er vel VELDIG individuelt. Må nevne at jeg fikk modningdakupunktur en gang i uka siden uke 35. Inbilder meg at dette hjalp veldig på fødselforløpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...