Herlige barn har jeg fått Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Det står navnet på meg og min mann i invitasjonen, er ikke da barna våre invitert? I så tilfelle blir flybilettene våre og koste over 14000 for alle oss 5 om vi skal reise. Er altfor langt for oss og kjøre nærmere 200 mil en vei for og dra i konfirmasjon en helg. I tillegg må både jeg og min mann ta fri mandag, da siste flyet går klokken 16 30 på ettermiddagen søndagen konfirmasjonen er. Hadde dere reist? Synes det er altfor mye penger og bruke på en liten helg, og dessuten går det på sett og vis ut over vårt feriebudsjett også. Ønsker synspunkter, vi har snakket om at mannen muligens kan reise ettersom det er fra hans slekt!
Mom2Two Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hvis barna ikke står på invitasjonen, så er de nok ikke invitert. Tror ikke det er så vanlig å invitere småbarn i konfirmasjon. Om det er mannens slekt, kan han evt. reise alene om det ikke er noen dere har veldig god kontakt med? Hvis det knuser familiens feriebudsjett, ville jeg vurdert bare å sende gave i stedet for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå