Gå til innhold

Ang. Simo Kombi vogn - selges i Sverige? (samme som Skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at Simovogner ikke selges i Sverige. Noen som vet om dette stemmer eller ikke? Lurer også på hva den i såfall ligger på i pris der i forhold til i Norge. Noen som vet?

Jeg hadde tenkt meg en tur til Babyproffsen(?) på Töckfors, noen erfaringer?

Håper på mange svar!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei! simo vogner selges desverre ikke i sverige. men de er verdt det de koster i norge syns jeg. er super fornøyd med min simo duo som jeg skal bruke til nr 2 snart :)

Skrevet

Har også simo kombi som jeg er veldig fornøyd med. Kjøpt i 2004, og skal nå brukes til tredjemann. Nesten like fin, bare litt falmet i fargen på kalesjen. Så det er en solid vogn, og babyen har god plass, og blir godt skjermet mot værog vind. Hvis du er interessert i å kjøpe brukt, så ta en titt på finn.no. Det er mange penger å spare! Mange selger vogna etter å ha brukt den til et barn, så det er godt mulig å få tak i vogner som bare er et år eller to gamle. Jeg vil anbefale det, hvis du har tenkt å bruke vogna til flere barn.

Skrevet

Ja, jeg har virkelig forelsket meg i simo kombi. Vi har egentlig satt en grense på 5000, og det er vel litt lite for å kjøpe ny? Eller finnes den andre steder enn på Babyshop? Er litt sær på akkurat vogn. Ønsker helst ikke å kjøpe brukt. Føler at vogn er en av de tingene jeg må ha nytt.. Men er ikke også Brio kombi noe av det samme?

Skrevet

Tror du får tak i simo kombi i flere babyutstyrsbutikker enn babyshop. Vi kjøpte vår på Lillestrøm, husker ikke hvilken butikk- mulig det var babyshop. Vi kjøpte pakke med vogn, seng, stellekommode, lekegrind, vippestol- og betalte en sum for alt, men jeg tror at du kommer ganske langt med 5000,- for ny vogn. Mulig du kan få tak i fjorårets modell,og få den litt nedsatt f.eks, eller at de kjører med kampanjepris.Det kan være jeg husker feil, så ta det med en klype salt- men jeg mener at vogna vår egentlig kostet 5999,- eller noe i den duren.. I 2004 var det da..

Skrevet

Ei venninne av meg hadde brio.Helt personlig synes jeg den vogna virket simplere på en måte. Den var mye mer slitt etter to barn, og kalesjen var slik du bare drar opp og ned, uten ordentlige fester. Da hun fikk nr tre hang ikke kalesjen oppe lenger. Det var en modell som var et par år eldre enn vår vogn, det har sikkert skjedd endringer siden da. Brio er kanskje litt lettere og muligens nettere enn simo. Simovogna er ganske tung og litt kompakt. Men det gjør den stødig og god å trille, synes jeg.

Skrevet

Uansett, lykke til med vognkjøp:-) Det er moro å kjøp vogn, og jeg ville også ha ny til eldstemann;-) Har aldri angret på at jeg kjøpte simo,og kjøper du kombi så har du vogn i mange år Da trenger du jo egentlig ikke andre vogner. Vi valgte å kjøpe simo sportstrille når etter halvannet år, fordi den tar mindre plass i bilen, og ikke er så tung. Og for å spare kombivogna litt, da vi visste vi skulle ha fler. Men det er jo ikke nødvendig.

Skrevet

tusen takk for kjempe fine svar!! =) Jeg tror nok egentlig at det blir en simo uansett. har falt pladask for den! gleder meg til å få vogn i hus! =) tusen takk igjen!

Skrevet

Var innom skravlesiden og så svarene du fikk der etter jeg hadde skrevet her. Løp og kjøp sier jeg bare:-)!!

Skrevet

Følg med på baby-shop og barnas hus på nett. De har ofte kampanjetilbud på Simo vogner. Nå kan det hende de fortsatt selger ut fjorårets modeller. Vi hadde veldig flaks og fikk kjøpt vår til 4000 kr før jul på baby shop. (Så kommer jo myggnetting, regntrekk og stellebag i tillegg.) Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe brukt, men når vi fant denne så ombestemte vi oss. Gleder meg masse til å bruke den. Min erfaring er at brio sin er litt stivere enn simo. Selv om den er letter i vekt, så virker den ikke slik. Men det er mye likt med dem. De produseres av samme fabrikk. Men jeg holder en knapp på simo. Må nesten det som vogna alt er i hus ;o)

Lykke til! Vognkjøp er gøy :o)

Skrevet

jeg har nettopp kjøpt ny simo kombi, der jeg kjøpte den har de satt ned visse farger i pris, derfor valgte jeg en beige isteden for brun og sparte 2000 kr... jeg kjøpte derfor alt tilbehør samtidig og endte opp med masse til samme pris om jeg bare hadde kjøpt en annen farge:) kjempefornøyd. vet ikke hvor du bor men dette var på siljes i fredrikstad ihvertfall:) har sikkert flere andre steder også.

Skrevet

Nå har jeg faktisk akkurat vært å kjøpt meg vogn!!! =) Endelig i hus! =D

Var innom Barnas Hus på Alnabru, og der hadde de vogna mi til 4500,- Skulle egentlig ha den brune, men så falt vi sånn for den mørke (militær)grønne i stedet!

Tusen takk for mange tips! Til dere andre som skal ha vogn - Løp å kjøp!! Det er salg over alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...