Gå til innhold

Tråd for alle som HATER tante rød............................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der var TR her igjen. Kan hun ikke bare holde seg unna!!!!???

Dette var vårt 5 pp etter SA i fjor.... Nå inn i 6....Hva er det vi gjør feil? Burde jeg vurdere å sjekke meg eller noe?? Leser jo at det er mange som bruker 12 pp, og at det er ganske vanlig... Men når jeg snakker med alle de jeg kjenner, er det lissom ingen som brukte lang tid....

Denne pp hadde traff vi EL helt perfekt. Hadde sex dagen før, på dagen og dagen etter. . I tilegg til to dager før EL testen slo ut.....

Huff... Jeg blir bare så LEI.... Det er den forbanna lutefasa, som føles som en evighet, så går man håper, og neida. Jeg hadde virkelig mange symp denne pp. Aldri hatt slike humørsvinginger før, såre bryster hele lutefasen osv...

Jeg tar ikke noe spesielt, men sabo tar sink. Men starta på det bare for en mnd siden. Noen som har noen tips, som jeg enkelt kan få tak i, av vitaminer o.l ?? Jeg lever et sunt liv, spiser sunt, er slank, og i denne pp har jeg med 2 unntak ikke rørt alkohol. .....

Jaja, nå er det bare åregne ut når neste pp blir...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker jeg burde være formann i denne "alle som HATER tante rød tråden"....... Ikke nok med at jeg får tanta hver mnd, men jeg har den i en mnd om gangen.... Nå har a vært på besøk i 3uker sammenhengende, og jeg kjenner jeg begynner og bli frustrert...

Vi har riktig nok prøve pause og er ikke avhengig av at eggløsning kommer og alt det der.. Men hello, hva med sex livet? Blir dårlig med det ja...

Ja, jeg har startet utredning, og venter på time på Ahus.. Så det blir vel orden i sakene tenker jeg...

så ja, JEG HATER TANTA

Skrevet

Jeg er med på den! Jeg hater ikke bare tante rød, jeg hater også at det blir kalt tante rød. Men jeg biter i det sure eplet her inne, og aksepterer det. Jeg synes bare det er skikkelig ekkelt kallenavn på det. Alltid hata det. Ikke noe kritikk altså, måtte bare får ut at jeg hater alt ved den.

Uansett, jeg fikk den i går. Helt bedritent!

MEN, godt mot igjen i dag. Ny pp, nye muligheter:)

Skrevet

Du kan gjerne være leder for denne "aksjons-gruppa" hehe. Jeg kan være sekretær, og klage hele tanta inn for staten, ellerno...hi hi hi....

Føler virkelig med deg. Det er virkelig lenge å ha besøk... Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

he he- i grunn enig at det er et teit navn.. men men- det har nå blitt en fellesbetegnelse her. For meg kunne den likesågodt het noe med en helt for grusomtnavn....

Godt å se folk med godt mot ! Jeg skal hente det fram i løpet av uka, og sette all kluter til OGSÅ i neste pp.....

Skrevet

Me kan jo lage et nytt navn her inne?!?!

(e som regel en slager for gode gamle tekniske "mensen" eg da)

Mennee...hmm..

Håpe eg ikkje ser hellraiser igjen på 9 måneder!!

Håper plumbo ikkje kommer om 3 uker.

Vil ikkje se vampyren på leeenge nå!

...fantasien min slei litt i dag merka eg ja..hehe...tips tas jo imot med takk?

Skrevet

hehe- Hellraiser stemmer eg for !! :)

Gjest Dina:-)
Skrevet

jeg hAAAAAAAAAAATER mensen

defor gjode jeg det slutt med mensen isted

sa at nå er det nok

om vi sees igjen neste måned

så dreper jeg deg

og du vil angre på at du kom

Skrevet

Den slenge eg med på!! Nå vil eg ikkje se den på..leeeeenge!!!

Skrevet

hei hei...

Vi Har prøvd et år vi.. så fant vi ut at utredning og pause var på sin plass.. gidder ikke prøve mer før jeg vet hva som skjer videre.. er jo bare stress blitt.. Med et unaturlig fokus på sex all the time..

Utrolig deilig.. Hadde bare mensen sluppet taket nå.. hehe

Enig med at tr er et dårlig begrep.. Her i huset kaller min kjære det løpe-tia.. hehe... litt preget av og ha hatt tispe de siste 9 åra.. humre..

jupp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...