slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 lurer på å ringe å si jeg er klar for fryseforsøk,hva skjer da?tar det lang tid før man er i gang?vet der er nesten ikke ventetid må gå på provera(hmm..var det det de het) for å få mens..så hva etter mensen...hvor lang tid ca før man er klar for å evntuelt sette inn(hvis egget tåler tiningen)? ble litt rotete skrevet dette...
melina, glad mamma Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hei Har ikke hørt om Provera, men det er kanskje noe av det samme som Primolut. Det fikk jeg for å få mensen igang igjen. De tok jeg i 10 dager, og etter en liten stund kom TR. Jeg startet med Progynova tabletter dagen etter mensen kom, og gikk på dette en uke. Da var det UL, hvor de målte slimhinnen (som skal være over 8mm) og sjekket at det ikke var noen egg under modning (Progynovaen skal egentlig hindre det i å skje) Når alt så bra ut, fikk jeg en dato til innsetting, seks dager etter. Fortsatte med Progynovaen, og startet men Progestan/Crinone to dager før jeg satte inn. Så var det å ringe for å høre om de tålte opptiningen. Og i mitt tilfelle gjorde begge det, og jeg er GRAVID!! Så dette er en enkel prosess, og et skikkelig bra bonustilbud. Det er gode sjanser også med fryseegg. LYKKE TIL )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå