Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Lillegutt har vært sååå glad i puppen, men siste to dager har han vegret seg skikkelig, natt og dag. Jeg har bare gitt bryst en gang de siste to dager, og da bare fra den ene siden. Samtidig var det bråstopp i suttebruken, hvilket han også har vært veldig glad i! Slutter de så brått, eller skyldes det ubehag av et eller annet slag? Kan nevne at han de siste nettene har vært utrøstelig, sikler og gråter. Det har jo sikkert en sammenheng, men lurer på om jeg skal pumpe, eller bare lette på trykket og la det hele dabbe av. Føles veldig sårt, jeg skulle gjerne ammet mye lenger! Lillegutt er 11 mndr. Takknemlig for svar!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Det kan være flere ting Kanksje du er blitt gravid, da smaker melken anneledes og barnet vil ikke ha lengre. Har opplevd det. kanksje tenner som kommer, siden han sikler og gråter. Kankjse han har fått blemmer i munnen? Eks munn- fot- og håndsyken. Det går mye epedimier av det.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Vil tro det er tenner på gang, ja.. Her har guttungen sikla fra første til siste tann, og vi har forbruk av sikletørkler :-) Hvis du vil fortsette å amme så hadde jeg pumpet og gitt i flaske / drikkekopp noen dager. Så prøvet amming igjen om noen dager. Det kan også være forkjølelse, at han er tett i nesa e.l. Da er det slitsomt å ligge og amme..
lillebøllaspringmadrass Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Sønnen min slutta brått å amme to ganger. Ene gangen hadde han sopp i munnen. (hvite greier på innsiden av kinna i munnen.) Han hadde veldig lite,men det var veldig vondt fordet, for det var akkurat der kinnet ble sugd inn ved amming. Andre gangen han slutta brått, og slutta for godt som 15 mnd gammel var da jeg ble gravid igjen. Det var faktisk første tegnet på at jeg var gravid, og var et par uker før positiv test.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk for svar! Skal sjekke inni munnen i morgen, for det er jo litt rart at han plutselig ikke vil ha sutt heller! Når han prøver å die, bare legger han munnen inntil og gir seg før han får tak, akkurat som om det gjør vondt! Så da prøver jeg å pumpe, og ser hvordan det går! Tusen takk for gode råd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå