Liljekonvall<3 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jeg mener å ha hørt at Simovogner ikke selges i Sverige. Noen som vet om dette stemmer eller ikke? Lurer også på hva den i såfall ligger på i pris der i forhold til i Norge. Noen som vet? Jeg hadde tenkt meg en tur til Babyproffsen(?) på Töckfors, noen erfaringer? Håper på mange svar!! =)
luskis Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Jeg tror ikke de selger de i Sverige, har iallefall ikke sett de der. Har vært både på Happyland på Svinesund og Babyproffsen på Nordby. Men de har jo hatt salg på Simo vognene nå- Siljes Barn og Utstyr (ligger i Fredrikstad da) har solgt de til 3990,- iallefall. Litt usikker på om de har salg på de ennå- kan evnt sjekke nettsiden deres på www.siljes.no...
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har vært hos silje's og de fargene hun solgte ut til 3999,- er nå over. Men mener hun hadde simo kombi til 4999,- og duo med utstyrspakke til 5980,- Noe som er billigere enn hos babyshop hvertfall. Og hun hos Silje's fortalte at etter 1. Februar så kommer simo vognene til å gå opp i pris, med ca. 500-800kr. Løp og kjøp nå!!
Liljekonvall<3 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 Oj, takk! Da får jeg ta meg en tur dit! Tusen takk, drar dit i morgen! ;o)
Lillemus&mamma'n Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Oi! Godt å vite! Gjett om jeg må ta med mannen på vognshopping - fort som f... (Var tross alt han som insisterte på ny vogn...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå